کد خبر 633159
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

درگیری های شدید در منطقه جوبر واقع در حاشیه شرقی دمشق که همزمان با نخستین روز از طرح آتش بس فراگیر درسوریه میان نظامیان این کشور با القاعده و ارتش آزاد آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

گروه جهان مشرق- درگیری های شدید در منطقه جوبر واقع در حاشیه شرقی دمشق که همزمان با نخستین روز از طرح آتش بس فراگیر درسوریه میان نظامیان این کشور با القاعده و ارتش آزاد آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

تشدید درگیری های جوبر دمشق+عکس

بنابر این گزارش، دور جدید درگیری ها میان دو طرف در پی حمله صدها تروریستی تکفیری از گروه های فیلق الرحمن و جبهه النصره (فتح الشام) به مواضع نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه در بخش غربی جوبر آغاز شده و همچنان ادامه دارد. دو طرف در این درگیری ها از واجدهای خمپاره انداز و توپخانه برای هدف قرار دادن مواضع یکدیگر استفاده کرده اند. هواپیماهای بمب افکن ارتش سوریه بشدت مواضع گروه های تروریستی تکفیری را هدف قرار داده و تلفات و خسارات سنگینی به مهاجمین وارد آورده اند. نظامیان سوری روز گذشته عملیاتی را در سه محور كراش، ديرخبية و عارفة " بطور همزمان برای پاکسازی مناطق آلوده به اشغال تروریستها آغاز کرده اند. در مقابل گروه های تکفیری نیز با خمپاره و موشک محلات مسکونی العباسیین را بشدت هدف قرار داده اند که به دلیل تخلیه منطقه از سوی ارتش سوریه تنها خسارات مادی بر جای گذاشته است. 

تشدید درگیری های جوبر دمشق+عکس

تشدید درگیری های جوبر دمشق+عکس

تشدید درگیری های جوبر دمشق+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس