کد خبر 633158
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

مسئول امدادرسانی سازمان ملل متحد از استقرار کاروان امدادرسانی در مرز ترکیه با سوریه برای عزیمت به محلات بخش شرقی تحت کنترل گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد خبر داده است.

گروه جهان مشرق- مسئول امدادرسانی سازمان ملل متحد از استقرار کاروان امدادرسانی در مرز ترکیه با سوریه برای عزیمت به محلات بخش شرقی تحت کنترل گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد خبر داده است.

سازمان ملل:امدادرسانی به شرق حلب انجام نشده است

بنابر این گزارش، استیون اوبراین همزمان با نزدیک شدن به آخرین ساعات طرح آتش بس فراگیر در سوریه با اشاره به موانع موجود بر سر رسیدن کمک های انسانی به محلات بخش شرقی شهر حلب از امیدواری خود برای انتقال کمکهای مذکور به دست نیازمندان خبر داده است. لازم به ذکر است که هم اکنون 40 دستگاه کامیون حامل مواد غذایی، دارو، تجهیزات پزشکی در مناطق شمالی جاده کاستلو واقع در شمال استان حلب سوریه مستقر بوده اما به دلیلی حملات پی در پی خمپاره ای و تیراندازی های مکرر تروریستهای تکفیری امکان ورود به منطقه شرق حلب را ندارند. عبدالله المحیسنی مفتی سعودی تبار القاعده و گروهی از فرماندهان گروه های دیگر تکفیری در نخستین روز از آتش بس سوریه تهدید به دستگیری و زندانی کردن رانندگان خودروهای امدادی سازمان ملل کرده بودند.

سازمان ملل:امدادرسانی به شرق حلب انجام نشده است

سازمان ملل:امدادرسانی به شرق حلب انجام نشده است

سازمان ملل:امدادرسانی به شرق حلب انجام نشده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس