کد خبر 628846
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

در ادامه درگیری های داخلی یمان گروه های تروریستی تکفیری فعال در سوریه، شب گذشته عناصر دو گروه صقورالشام وابسته به القاعده و الفرقه 13 وابسته به ارتش آزاد با یکدیگر بشدت درگیر شده اند.

گروه جهان مشرق- در ادامه درگیری های داخلی یمان گروه های تروریستی تکفیری فعال در سوریه، شب گذشته عناصر دو گروه صقورالشام وابسته به القاعده و الفرقه 13 وابسته به ارتش آزاد با یکدیگر بشدت درگیر شده اند.

درگیری دو گروه تکفیری در ادلب+عکس

بنابر این گزارش، درگیری ها در پی ترور دو تن از فرماندهان گروه فرقه 13 ارتش آزاد توسط افراد ناشناس در شهر کفرنبل استان ادلب سوریه آغاز گردیده و در ادامه با حمله عناصر خشمگین این گروه به مقرهای صقورالشام وابسته به القاعده به بخش های مختلف شهر گسترش یافته و همچنان ادامه دارد. در جریان این حمله کلیه عناصر گروه صقورالشام مستقر در این مقر دستگیر و ساختمان نیز به آتش کشیده شده است. 
استان ادلب از سال 2015 در اشغال ائتلاف جیش الفتح به رهبری القاعده و با مشارکت گروه های وابسته به ارتش آزاد قرار داشته و از همان زمان درگیری های شدید داخلی میان انها آغاز گردیده است. سه روز پیش نیز شهر اریحا در غرب ادلب صحنه درگیری های خونین احرارالشام و جندالاقصی وابسته به القاعده بود که ده ها کشته و مجروح بر جای گذاشت.

درگیری دو گروه تکفیری در ادلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    0 0
    سگ ها برای لاشه ها به تکه پاره کردن همدیگر می پردازند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس