کد خبر 628911
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

گزارش های رسانه ای منتشر شده از شهر مرزی جرابلس واقع در شمال استان حلب سوریه که اخیرا به اشغال نظامیان متجاوز ارتش ترکیه درامده است حکایت از گام های عملی دولت ترکیه برای استقرار دائمی در منطقه دارد.

گروه جهان مشرق- گزارش های رسانه ای منتشر شده از شهر مرزی جرابلس واقع در شمال استان حلب سوریه که اخیرا به اشغال نظامیان متجاوز ارتش ترکیه درامده است حکایت از گام های عملی دولت ترکیه برای استقرار دائمی در منطقه دارد.

گام های عملی ترکیه برای اشغال دائمی شمال سوریه+عکس

بنابر این گزارش، طی روزهای گذشته ده ها دستگاه تانک، نفربر و خودروی زرهی ارتش ترکیه با عبور از خط مرزی وارد خاک سوریه شده و در حال استقرار گسترده در اطراف شهرهای اعزاز، مارع، جرابلس و ... با هدف بستر سازی برای حمله به سایر بخش های استان حلب سوریه مانند شهرهای عفرین، منبج و باب می باشند. ساعتی پیش نیز شهردار شهر غازی عنتاب ترکیه وارد شهر جرابلس در خاک سوریه شده و اقدام به تاسیس دفتر خدماتی در ان کرده است. کارشناسان معتقدند تحرکات خطرناک ترکیه در شمال سوریه بر خلاف ادعاهای اولیه مبنی بر مبارزه با داعش پس از ورد به خاک سوریه اقدام به اشغال شهرها و روستاهای این کشور و حملات گسترده به شبه نظامیان کرد مورد حمایت امریکا کرده است.

گام های عملی ترکیه برای اشغال دائمی شمال سوریه+عکس

گام های عملی ترکیه برای اشغال دائمی شمال سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    0 0
    خسته نباشید تازه متوجه نیت ترکیه شدید
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    0 0
    تفاوتی بین رژیم اشغالگر قدس با رژیم اشغالگر نوعثمانی ترکیه نیست. باید با هر دو رژیم کودک کش و مسلمان کش بشدت برخورد کرد.
  • ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    0 0
    تابلو یه که ترکیه هرجا رو اشغال کرده دیگه بیرون نرفته شمال قبرس شمال عراق حالا هم شمال سوریه هدف ترکیه موصل وحلب هستش وتا این دوتا شهر مهم رو اشغال نکنه دست بردار نیست الان هم اینقدر به سربازهای خود فروخته و شهروندان خاین میرسه و بهشون اسلحه میده که دیگه حکومت سوریه رو قبول نکنن ضمنا به همه تابعیت ترکیه رو هم میده تا همینکه سوریه باهاشون درگیر بشه بگه با ترکیه درگیر شده پس ناتو باید دخالت کنه خلاصه اردوغان نقشه ها داره امیدوارم مقاومت الباب رو زودتر از ترکیه تصرفش کنه و بتونه پوزه ی اردوغان رو به خاک بماله.
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    ایران هم باید نسبت به جسارتهای اقلیم و پژاک و کومله و دموکرات سیاست تهاجمی در پیش بگیره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس