کد خبر 628869
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

منابع میدانی از استان قنیطره واقع در جنوب سوریه خبر از گلوله باران مواضع نیروهای ارتش این کشور توسط رژیم اشغالگر قدس خبر داده اند.

گروه جهان مشرق- منابع میدانی از استان قنیطره واقع در جنوب سوریه خبر از گلوله باران مواضع نیروهای ارتش این کشور توسط رژیم اشغالگر قدس خبر داده اند.

حمله هوایی اسراییل به سوریه+عکس

بنابر این گزارش، این حملات علیه مواضع نیروهای نظامی سوری در اطراف شهرک البعث واقع در نزدیکی مرز سوریه با فلسطین اشغالی صورت گرفته اما طی آن کسی شهید یا مجروح نشده است. این دومین حمله ارتش رژیم صهیونیستی علیه مواضع ارتش سوریه در خاک این کشور طی یک هفته اخیر می باشد. لازم به ذکر است که این حملات همزمان با هجوم های پی در پی گروه تروریستی تکفیری القاعده (جبهه النصره یا فتح الشام) علیه شهرک البعث می باشد. افیخای ادرعی سخنگوی عرب زبان ارتش اسراییل در صفحه شخصی توئیتر خود مدعی شد که این حملات در پی اصابت سه گلوله خمپاره از خاک سوریه به اراضی فلسطین اشغالی صورت گرفته و در مقابل ارتش اسراییل سکوهای موشک ارتش سوریه! را هدف حملات خود قرار داده است. هنوز هیچ منبع مستقلی ادعای اسراییل مبنی بر مورد هدف قرار گرفتن را مورد تایید قرار نداده است.

حمله هوایی اسراییل به سوریه+عکس

حمله هوایی اسراییل به سوریه+عکس

حمله هوایی اسراییل به سوریه+عکس

حمله هوایی اسراییل به سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس