کد خبر 628824
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

رزمندگان ارتش و بسیج مردمی سوریه صبح امروز حمله عناصر ائتلاف تروریستی تکفیری جیش الفتح به رهبری شبکه القاعده به محله مسکونی العامریه واقع در غرب شهر حلب بطور کامل دفع کردند.

گروه جهان مشرق- رزمندگان ارتش و بسیج مردمی سوریه صبح امروز حمله عناصر ائتلاف تروریستی تکفیری جیش الفتح به رهبری شبکه القاعده به محله مسکونی العامریه واقع در غرب شهر حلب بطور کامل دفع کردند.

{$sepehr_media_1751160_400_300}

بنابر این گزارش، تروریستهای تکفیری دو روز پیش در پی سیطره مجدد ارتش سوریه بر محله راموسه جنوب غرب حلب و برقراری مجدد محاصره آنها، حملات سنگینی را برای سیطره بر محله مسکونی العامریه اغاز کرده بودند. شروع حملات تروریستها با یک هجوم انتحاری بود که ارتش سوریه با موشک ضد زره نفربر بمبگذاری شده را منهدم کرده و در ادامه درگیری های شدیدی میان دو طرف به وقوع پیوسته بود. نیروی هوایی ارتش سوریه با حضور گسترده در آسمان بارها مواضع و خطوط تدارکاتی تروریستها در العامریه و حی السکری حلب را بمباران کردند. هدف تروریستها از این حمله اشراف آتش بر جاده راموسه - العامریه بعنوان تنها مسیر تدارکاتی نظامیان سوری مستقر در غرب شهر حلب بود که با ناکامی مواجه گردید. 

{$sepehr_media_1751134_400_300}

{$sepehr_media_1751135_400_300}

{$sepehr_media_1751136_400_300}

دفع هجوم القاعده به العامریه حلب+عکس

دفع هجوم القاعده به العامریه حلب+عکس

دفع هجوم القاعده به العامریه حلب+عکس

دفع هجوم القاعده به العامریه حلب+عکس و فیلم

دفع هجوم القاعده به العامریه حلب+عکس

(عاقبت تروریستهای مهاجم)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس