کد خبر 628818
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

رزمندگان ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن شب گذشته پس از ساعتها نبرد شدید با ائتلاف تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد موفق به بازپس گیری بخش هایی از محله راموسه در جنوب غربی شهر حلب شدند.

گروه جهان مشرق- رزمندگان ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن شب گذشته پس از ساعتها نبرد شدید با ائتلاف تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد موفق به بازپس گیری بخش هایی از محله راموسه در جنوب غربی شهر حلب شدند.

پیشروی ارتش سوریه در راموسه حلب+عکس

بنابر این گزارش، حملات نظامیان سوری از مبدا دانشکده فنی توپخانه محله راموسه آغاز گردیده و هدف از آن سیطره بر گاراژ راموسه و مناطق اطراف آن بوده است. در این عملیات بمب افکن های نیروی هوایی و توپخانه ارتش سوریه نقش مهمی در انهدام مواضع و استحکامات گروه های تروریستی تکفیری ایفا کردند. منابع میدانی از تلفات سنگین تروریستها در این نبردها خبر می دهند. اجساد ده ها تروریست از گروه های "حرکت نورالدین زنکی، جبهه النصره و احرارالشام" هم اکنون در منطقه درگیری باقی مانده است. نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانان آن دو روز پیش موفق به برقراری مجدد حلقه محاصره علیه محلات شرقی تحت سیطره القاعده و ارتش آزاد شده بودند.

پیشروی ارتش سوریه در راموسه حلب+عکس

پیشروی ارتش سوریه در راموسه حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • EHSAN ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    0 0
    یاد شهیدان به خیر ..یاد سرداران شهید حاج حسین علیخانی و حاج اکبر نظری ، شیرمردان کرمانشاهی مدافع حرم به خیر ...همه مدیون شهداء هستیم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس