کد خبر 628760
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

همزمان با تشدید نبردها میان ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن با تروریستهای تکفیری در جبهه جنوب حلب، گروه مقاومت اسلامی - حرکت النجباء از اعزام نیروهای تازه نفس به منطقه خبر داده است.

گروه جهان مشرق- همزمان با تشدید نبردها میان ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن با تروریستهای تکفیری در جبهه جنوب حلب، گروه مقاومت اسلامی - حرکت النجباء از اعزام نیروهای تازه نفس به منطقه خبر داده است.

اعزام مجاهدین النجباء به جبهه حلب

بنابر این گزارش، استعداد نیروهای اعزامی به منطقه جنوب و جنوب غربی شهر حلب سوریه هزار رزمنده بوده که از عصر روز گذشته در خطوط مقدم نبرد علیه تروریسم مستقر شده اند. حرکت النجباء گروهی عراقی متشکل از نیروهای داوطلب می باشد که از ابتدای هجوم داعش به عراق در قالب سازمان حشدالشعبی (بسیج مردمی عراق) در نبردهای پاکسازی بخش های مختلف این کشور حضور داشته است. طی دو سال اخیر و همزمان با آغاز عملیات رسمی محور مقاومت ضد تروریسم شامل عراق، ایران، روسیه، حزب الله و سوریه رزمندگان داوطلب این گروه نیز مشارکت فعالی در نبردهای این محور داشته اند.

اعزام مجاهدین النجباء به جبهه حلب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • aras ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 0
    خدا رو شکر نوبت فوعه و کفریا شد ، شنیده میشه کم کم داره اعزامهای ایران هم راه میوفته مثل اینکه بعضیا باید توسط بانکهای ایرانی تحریم میشدن تا از شر قید و بند برجام آزاد بشن و جواز اعزام بدن !!!
  • ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    0 0
    انشاء الله انتقام شهدا در خان طومان گرفته خواهد شد و مسیر برای آزادسازی و شکستن محاصره سخت فوعه و کفریای قهرمان هموار خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس