نظر سنجی ها در آمریکا در حالی که حدود دو ماه تا انتخابات ریاست جمهوری این کشور زمان باقی است از رقابت تنگاتنگ بین نامزدهای انتخاباتی دو حزب دموکرات و جمهوریخواه حکایت دارند.

 به گزارش مشرق، به نقل از ای.بی.سی نیوز، نظر سنجی ها در حالی که حدود دو ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا زمان باقی است از رقابت تنگاتنگ بین نامزدهای انتخاباتی دو حزب دموکرات و جمهوریخواه حکایت دارد.

در آخرین نظر سنجی انجام شده 45 درصد از مردم آمریکا ترامپ و 43 درصد کلینتون را به عنوان کاندیدای مورد نظر خود انتخاب کرده اند که در مقایسه با نظر سنجی قبلی تغییر زیادی ایجاد شده است.

این در حالیست که در نظر سنجی قبلی 52 درصد کلینتون را انتخاب کرده بودند که در مقایسه با نظر سنجی اخیر 9 درصد کاهش داشت.

به نظر می رسد موضوع سرور ایمیل های شخصی و سوالات به وجود آمده در مورد گذشته و زندگی شخصی وی نیز در این نظر سنجی بی تأثیر نبوده است.

آمار این نظر سنجی حکایت از آن دارد که ترامپ با 50 درصد آرا، در مقایسه با کلینتون، با 35 درصد آرا، در جلب اعتماد مردم نیز گوی سبقت را از وی ربوده است، اما هنوز هم کلینتون و ترامپ به ترتیب با 56 و 54 درصد منفورترین نامزدهای ریاست جمهوری تاریخ آمریکا هستند.

اما بیشتر مردم آمریکا فکر می کنند کلینتون دارای قابلیت بیشتری برای در دست گرفتن مسئولیت و انجام وظیفه در کاخ سفید است.

از طرف دیگر گری جانسون و جیل استاین نامزدهای دیگر احزاب که به امید سود بردن از عدم محبوبیت ترامپ و کلینتون هستند باید به میانگین 15 درصد برای شرکت در اولین مناظره در 26 سپتامبر که دور از انتظار به نظر می رسد، برسند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 0
    مردم امریکا هیچکاره‌اند!. هر کدوم‌رو که لابیِ صهیونیست‌ها بخواد همون رای میاره!!!.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس