کد خبر 625250
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲

وزیر جنگ رژیم جعلی صهیونیستی گفت نقشه خاورمیانه و از جمله مرزهای عراق و سوریه باید تغییر کند.

به گزارش مشرق، در حالی که رژیم صهیونیستی محصول تحمیل انگلیس و آمریکا به منطقه غرب آسیاست، آویگدور لیبرمن به رادیو نظامی اسرائیل گفت: نقشه و آینده خاورمیانه با نقشه فعلی آن بسیار تفاوت خواهد داشت.
 
آمریکا با جنگ‌افروزی در افغانستان و عراق و اسرائیل با آتش‌افروزی در مرزهای لبنان و سوریه، از 16 سال پیش تلاش کردند نقشه غرب آسیا را به هم بریزند که با شکست مواجه شدند و پس از آن به جنگ‌های نیابتی در سوریه و عراق و شمال لبنان و یمن روی آوردند.
 
لیبرمن همچنین گفته است: مرزهای بسیاری از کشورهای عربی را یک قرن قبل، غربی‌ها ترسیم کردند. جنگ‌های سالهای اخیر نشان می‌دهد که شماری از این مرزها محکوم به از بین رفتن هستند.
 
وی افزود: مصر همچنان مصر باقی خواهد ماند، چرا که کشوری تاریخی و تغییرناپذیر است. اما قضیه در مورد لیبی تفاوت دارد. لیبی محصولی غربی است که در نتیجه جنگ جهانی اول شکل گرفت. عراق و سوریه نیز وضعی مشابه لیبی داشتند. این کشورها، ملت- دولتهای ساختگی هستند و اکنون ایده‌های غربی در این کشورها محکوم به فرو ریختن هستند.
 
وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس یادآور شد: «شک نکنید که تغییر نقشه خاورمیانه رخ خواهد داد و در واقع مرزهای خاورمیانه از همین حالا تغییر کرده‌اند.»
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    0 0
    عراق و سوریه نیز وضعی مشابه لیبی داشتند. این کشورها، ملت- دولتهای ساختگی هستند و اکنون ایده‌های غربی در این کشورها محکوم به فرو ریختن هستند. حرف کاملا درستیه
  • SAABER ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    0 0
    البته! در توهم رویاهای شکست خوردشان .....
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
    0 0
    این ساختگی بودنی که این مردک احمق مالیخولیایی در مورد دیگر کشورهای عربی میگوید ازقضای روزگار دقیقا بر اسراییل که یک کشور جعلی دست ساخته استعمار است صدق میکند....این بابا مثل ملا نصرالدین خودمان است که بلانسبت خرهاش رو میشمرد و میدید یکی کمه!! آخه احمقانه خر زیرپای خودش رو نمی شمرد..حکایت این مردک گاگول است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس