کد خبر 564813
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

یک مقام رژیم صهیونیستی تاکید کرد درصورتی که «گردان یرموک» از سلاح شیمیایی در نزدیکی مرز جولان استفاده کند، ارتش اسرائیل وارد عمل خواهد شد.

 به گزارش مشرق، یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی درباره استفاده گروه‌های مسلح متحد داعش در جنوب سوریه نزدیک مرز فلسطین اشغالی هشدار داد.

این مقام که نامش فاش نشد، گفته که در صورت یافتن هرگونه نشانه‌ای از آزمایش یا به کار بردن سلاح شیمیایی به دست گروه‌های وابسته به داعش در مرز جنوبی سوریه، ارتش اسرائیل به «افراطیون» حمله خواهد کرد.

به نوشته پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» مقامات نظامی رژیم صهیونیستی بشدت از حضور شاخه وابسته به داعش در مرز جولان و سوریه و احتمال دست یافتن آنها به سلاح‌های شیمیایی نگران هستند.

این مقام اسرائیلی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به سازمان‌های تروریستی از جمله گردان یرموک اجازه نخواهد داد که به چنین تسلیحاتی مجهز شوند، افزود: «اگر چیزی شبیه آزمایش یا نشانه دیگری از بکاربردن سلاح‌های شیمیایی ببینیم، اسرائیل بیکار نخواهد نشست و برای نابودی چنین مواردی اقدام خواهد کرد».

پیشتر نیز کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دستگاه‌های امنیتی این رژیم اطلاعاتی در دست دارند که نشان می‌دهد، گروه تروریستی «داعش» در منطقه جنوب سوریه (جولان) دارای سلاح شیمیایی و به طور مشخص «گاز خردل» است.

اظهارات ضد و نقیض مقامات صهیونیستی در حالی ادامه دارد که دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی دو روز قبل به شهرک‌نشینان شمال فلسطین اشغالی اطمینان‌خاطر داده که خطری آنان را تهدید نمی‌کند زیرا به اعتقاد این دستگاه، داعش اکنون به اسرائیل حمله‌ای نمی‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس