بیش از ۷۰ نفر از اعضاء برجسته حزب جمهوریخواه آمریکا در نامه ای به رئیس کمیته ملی این حزب، خواستار قطع کمک های مالی به «دونالد ترامپ» شدند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی، بیش از ۷۰ نفر از اعضاء حزب جمهوریخواه آمریکا در نامه ای خواستار قطع کمک های مالی این حزب به «دونالد ترامپ» شدند.

به گزارش بی بی سی، ۷۰ نفر از افراد برجسته حزب جمهوریخواه با ارسال نامه ای به رئیس کمیته ملی این حزب، از وی خواسته‌اند تا از کمک به کمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا خودداری کند.

آن ها دراین نامه با انتقاد از «تفرقه افکنی» و «بی‌کفایتی» ترامپ اعلام کرده اند که شرایط به وجود آمده توسط وی می‌تواند به «خطر سقوط حزب» در انتخابات ماه نوامبر سال جاری میلادی منجر شود.

آنان در این نامه همچنین از رئیس کمیته ملی حزب جمهوریخواه خواسته‌اند تا به جای کمک به رقابت های انتخاباتی ترامپ، از نامزدهایی پشتیبانی کند که از شانس کمتری برای ورود به سنا و مجلس نمایندگان برخوردارند.

به گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی، شماری از نمایندگان سابق کنگره آمریکا از جمله امضاء کنندگان این نامه رئیس کمیته ملی حزب جمهوریخواه به شمار می روند.

ترامپ نیز در پاسخ به این افراد اعلام کرد: همه آنچه من باید در برابر آن ها به انجام برسانم، توقف کمک های مالی خودم به حزب جمهوریخواه است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس