کد خبر 614277
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

منابع فلسطینی گزارش دادند که شب گذشته درگیری هایی بین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و فلسطینیان در جنوب شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری به وقوع پیوست.

 به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری آناتولی، در بیانیه جمعیت هلال احمر فلسطین آمده است که شب گذشته درگیری هایی بین نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در جنوب شهر نابلس به وقوع پیوست و در جریان آن 13 فلسطینی زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، 3 فلسطینی هدف اصابت گلوله جنگی قرار گرفته و 10 نفر دیگر نیز در اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

این درگیری ها به دنبال یورش نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به دو روستای بیتا و بورین رخ داد و در حالیکه نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینیان گلوله جنگی و پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک می کردند، فلسطینیان نیز به سمت آنها سنگ پرتاب می کردند.

این در حالی است که سرزمین فلسطین از اوایل اکتبر سال گذشته تا کنون شاهد آغاز انتفاضه قدس و درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست است و رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس با اتخاذ تصمیمات و اقدامات مختلف تلاش کرده است جلوی انتفاضه قدس را گرفته و موج عملیات های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی فلسطین را بگیرد، اما همه این تلاش ها به شکست انجامیده است و این انتفاضه همچنان ادامه دارد و خواب راحت را از چشمان مقامات صهیونیست گرفته است.

ده ها تونل مقاومت به داخل شهرک های صهیونیست نشین رسیده اند

منابع صهیونیستی اعلام کردند که گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" و گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به حفر تونل های مقاومتی از باریکه غزه به سمت فلسطین اشغالی ادامه می دهند و این مسئله به یک کار عادی برای مقاومت فلسطین در غزه تبدیل شده است.

پایگاه صهیونیستی مفزاک لایف اعلام کرد که سر و صدای حفر تونل های مقاومتی باعث اذیت و آزار ساکنان شهرک های صهیونیست نشین مجاور باریکه غزه شده است و دهها مورد از این تونل ها به فلسطین اشغالی رسیده اند.

این پایگاه خبری صهیونیستی مدعی شد که سامانه هشدار سریع "تسیوع ادوم" نشانه هایی از وجود تونل های مقاومتی در مرزهای باریکه غزه را ثبت کرده است و عناصر یگان مهندسی ارتش صهیونیستی در مناطق مرزی مختلف سعی در پیدا کردن این تونل ها را دارند.

پایگاه صهیونیستی مذکور تاکید کرد که گردان های قسام و گروهان های قدس تونل های خسارت دیده در جریان جنگ 51 روزه غزه در تابستان سال 2014 را مرمت و بازسازی کرده اند و گروه های مقاومت توانسته اند تعداد تونل های مرزی را دو برابر کنند.

منابع صهیونیستی همچنین اعلام کرده اند که گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه، علاوه بر تعداد تونل های خود، شمار موشک هایشان را هم افزایش داده اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس