کد خبر 613596
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

در درگیری های عصر جمعه فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه ده‌ها نفر زخمی شده و یا بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

 به گزارش مشرق، نظامیان صهیونیست در درگیری‌های شامگاه جمعه در کرانه باختری به سمت فلسطینیان گلوله و گاز اشک آور شلیک کردند که در نتیجه ده‌ها نفر بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

در جریان سرکوب راهپیمایی هفتگی فلسطینیان در روستای نعلین در غرب رام الله نیز چندین شهروند فلسطینی از جمله یک خبرنگار زخمی شدند. این راهپیمایی به منظور همبستگی با یوسف احمد عمیره، جوان فلسطینی که در سال 2008 به شهادت رسید و اسیر بلال کاید که از 53 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است، برگزار شد.

در درگیری های جمعه در روستای بعلین هم شمار زیادی بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، درگیری‌هایی در دیگر مناطق کرانه باختری نیز به وقوع پیوست که طی آن شماری زخمی یا بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی و بیهوشی شدند.

از سوی دیگر، در جریان تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت فلسطینیان در نوار مرزی شرق غزه ده‌ها نفر زخمی و یا بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

اشرف قدرت سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه تصریح کرد که 7 شهروند فلسطینی عصر جمعه به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست در نوار مرزی شرق غزه زخمی شدند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس