به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی مدتی است در درگیری با فلسطینیان به عمد چشمان جوانان را نشانه می‌گیرد تا آنان را نابینا کند یا به شهادت برساند.

به گزارش مشرق، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد غالب جوانان فلسطینی که طی ماه‌های اخیر با نظامیان صهیونیست درگیر شده‌اند از ناحیه یک چشم یا هر دو چشم مورد اصابت مستقیم گلوله قرار گرفته و نابینا شده‌اند.
 
این تصاویر گزارش‌های ‌پیشین مبنی بر سیاست کور کردن عمدی فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی را تصدیق می‌کند.
 
جمعه شب نیز یک نوجوان 18 ساله فلسطینی به نام «عبدالرحمن الدباغ» پس از اصابت گلوله به نزدیکی چشمش به شهادت رسید.
 
شلیک به چشم جوانان فلسطینی ‌دستور کار جدید نظامیان صهیونیست 
 
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده این نوجوان فلسطینی در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه هدف قرار گرفت به بیمارستان منتقل شد اما به خاطر خونریزی شدید به شهادت رسید.
 
نوار غزه روز جمعه نیز صحنه درگیری فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست بود.
 
در این درگیری ده‌ها فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند.
 
از ابتدای انتفاضه قدس در اول اکتبر (9 مهرماه) تاکنون 238 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.
 
این در حالی است که محافل صهیونیستی درباره افزایش روند عملیات‌های شهادت‌طلبانه در روزهای آینده در کرانه باختری هشدار داده و خواستار آمادگی کامل ارتش این رژیم برای تحولات آتی شده‌اند.
 
به گزارش خبرگزاری قدس، محافل صهیونیستی اعلام کرده‌اند که امکان افزایش عملیات شهادت‌طلبانه در روزهای آتی در کرانه باختری و در آستانه آغاز اعیاد یهودی وجود دارد.
 
ارتش رژیم صهیونیستی با همکاری سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان طی ماه‌های اخیر توانسته عملیات‌های شهادت‌طلبانه زیادی را متوقف کند. اما هر بار با عملیات جدید فلسطینی‌ها روبرو شده است.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس