کد خبر 794547
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
جنبش جهاد اسلامی

سایت یوتیوب کلیپی را که رزمندگان مقاومت در آن به رژیم صهیونیستی وعده انتقام می‌دهند حذف کرد تا بسیاری از سایتهایی که از طریق این سایت کلیپ مقاومت را به اشتراک گذاشته بودند نتوانند آن را نمایش دهند.

 به گزارش مشرق، در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یکی از تونل های جنبش جهاد اسلامی فلسطین، که به شهادت ۷ نفر از اعضای این جنبش و جنبش حماس منجر گردید، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اقدام به انتشار کلیپی در فضای مجازی کرد. در این کلیپ ابتدا سکانس هایی از تشییع پیکر مطهر شهیدان مقاومت نمایش داده می شود پس از آن موشک های مقاومت به نمایش در می آیند که به دست مبارزان در حال آماده شدن هستند و از تونل های مقاومت برای شلیک خارج می شوند.

تصویر آخر این کلیپ نوشته ای است که نقش می بندد: «الوقت ... ینفذ و صبرنا لن یطول» یعنی: «زمان در حال گذر است اما صبر ما خیلی طولانی نخواهد بود»  و شعله آتشیکه از شلیک یک موشک باقی می ماند.

این کلیپ را گردان های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی منتشر کرد و خیلی سریع در شبکه های اجتماعی و سایت های منطقه، دست به دست شد. بیشتر سایت هایی که این کلیپ را منتشر کردند، آن را از طریق سایت یوتیوب، به اشتراک گذاشتند، اما یوتیوب، پاسخ مقاومت را بر نتابید و کلیپ را حذف کرد لذا تمامی کسانی که کلیپ را از طریق یوتیوب به اشتراک گذاشتند، دیگر قادر به نمایش این کلیپ نبودند.

این کلیپ از سایت گردان های قدس قابل دسترسی است.

گفتنی است رژیم صهیونیستی پس از هدف قرار دادن تونل مقاومت در خانیونس، ساخت و ساز دیوار حائل در اطراف غزه را متوقف کرد، از کشاورزان مرزی خواست محل را ترک کنند و سیستم دفاع ضد موشکی خود موسوم به «گنبد آهنین» را در منطقه مستقر کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    1 8
    تا جایی که خبر داریم، نام بخش نظامی جهاد اسلامی سرایا القدس به معنی گروهان های قدس است نه کتائب القدس که می شود گردان های قدس
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    3 0
    لینک دانلودش کو؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس