کد خبر 609504
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

در درگیری مسلحانه شب گذشته مبارزان فلسطینی با اشغالگران صهیونیست در روستای صوریف واقع در شمال شهر الخلیل، یک مجاهد فلسطینی به شهادت رسید و چند نظامی صهیونیست هم زخمی شدند.

گروه بین الملل مشرق- در درگیری مسلحانه شب گذشته مبارزان فلسطینی با اشغالگران صهیونیست در روستای صوریف واقع در شمال شهر الخلیل، یک مجاهد فلسطینی به شهادت رسید و چند نظامی صهیونیست هم زخمی شدند.

درگیری های شبانه در الخلیل فلسطین+عکس

بنابر این گزارش، نظامیان صهیونیست عصر روز گذشته برای دستگیری یکی از مبارزان فلسطینی در روستای "صوریف" واقع در حاشیه شهر الخلیل واقع در کرانه باختری رود اردن اقدام کرده بودند که با مقاومت مسلحانه وی درگیری های شدیدی به وقوع پیوست. در این درگیری مسلحانه که چندین ساعت به طول انجامید، یکی از مبارزان گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس بنام "محمد الفقیه" به شهادت رسید و چندین شهروند دیگر هم زخمی شدند. 

درگیری های شبانه در الخلیل فلسطین+عکس

بنابر آمارهای اعلام شده از سوی رسانه های سرزمینهای اشغالی یک افسر ارشد واحد کماندویی ارتش اسراییل با درجه سرگردی در این درگیری ها به هلاکت رسیده و حداقل 5 تن دیگر نیز بشدت زخمی شده اند که در میان آنها حال دو نفر بشدت وخیم گزارش شده است. شهید محمد الفقیه سالها بجرم عضویت در حماس در زندانهای رژیم صهیونیستی بسر برده و چند ماه پیش آزاد شده بود. ارتش اسراییل مدعی است که شهید محمد الفقیه عامل عملیات نظامی علیه گروهی از شهرک نشینان صهیونیست ساکن شهرک "عنتئیل"نزدیکی الخلیل بوده که به هلاکت دو خاخام ارتش این رژیم منجر گردید. 

درگیری های شبانه در الخلیل فلسطین+عکس و فیلم

درگیری های شبانه در الخلیل فلسطین+عکس

درگیری های شبانه در الخلیل فلسطین+عکس و فیلم

{$sepehr_media_1678168_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 0
    شهادتت مبارک بلند و یک صدا: مررررررگ برررررررررر اسراااااااااااااااااااااائیلل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس