منابع فلسطینی از زخمی شدن ۱۳ فلسطینی و یک نظامی صهیونیست در درگیری بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در نابلس خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در درگیری های شدید شامگاه شنبه بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در منطقه «بورین» و «بیتا» در نابلس واقع در شمال کرانه باختری ۱۳ فلسطینی زخمی شدند.

در این درگیری ها یک نظامی صهیونیست نیز زخمی شد. جمعیت هلال احمر فلسطین از زخمی شدن سه فلسطینی که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است خبر داد. ضمن اینکه ۱۰ فلسطینی دیگر نیز در این درگیری ها زخمی شدند.

شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست شامگاه شنبه به مناطق مذکور یورش برده و محلات الحمایل و الدویکات را تحت محاصره درآوردند. بنا بر اعلام شاهدان، نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینی ها گاز اشک آور شلیک کردند که در پی آن یک فلسطینی دچار حالت خفگی شد.

همچنین یکی از گازهای اشک آور به داخل منزل یک شهروند فلسطینی پرتاب شد که در پی آن اعضای این خانواده دچار حالت خفگی شدند. در همین حال منابع صهیونیستی از زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در این درگیری ها در جنوب نابلس خبر دادند.

از سوی دیگر نظامیان صهیونیست روز شنبه به صیادان فلسطینی در مقابل سواحل خان یونس در جنوب نوار غزه تیراندازی کردند. بر اساس این گزارش قایق های نظامیان صهیونیست به سمت صیادان فلسطینی که مشغول کار بودند تیراندازی کرده و آنها را وادار به عقب نشینی به سمت ساحل کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس