کد خبر 61409
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۷

شبکه خبری بی بی سی طی یک فرایند عملیات روانی، با انتشار تصاویری از شکسته شدن شیشه های مغازه ها و آتش گرفتن برخی از آنها سعی دارد وانمود کند که معترضین انگلیسی، مشتی اراذل هستند که قصد تخریب اموال عمومی و غارت آنها را دارند؛ تا با این حربه برخورد پلیسی و قضایی خود را شدت بخشیده و همچنین از طعنه و کنایه افکار عمومی و رسانه ها بکاهد.

جنگ نرم مشرق- انگلیس طی یک عملیات روانی پیچیده و مانور رسانه ای با انتشار این تصاویر قصد دارد وانمود کند که معترضین انگلیسی، مشتی اراذل هستند که قصد تخریب اموال عمومی و غارت آنها را دارند.
این امر باعث می شود که، پلیس انگلیس برخورد پلیسی و قضایی خود را شدت بخشیده و همچنین از طعنه و کنایه رسانه ها و افکار عمومی بکاهد.
بی بی سی در گزارش های خود آنها را غارتگر و آشوبگر می نامد.
هنگامی که مشابه این اتفاقات در کشورهای دیگر رخ می دهد، رسانه های انگلیس کشور مورد نظر را تحت فشار قرار داده و به صدای اپوزیسیون تبدیل می شوند و آنها را با اصطلاحاتی همچون مبارزان راه آزادی، دموکراسی خواهان، مردم معترض و مردان خداجوی می ستاید.
 اکنون که مردم انگلیس در پی کشته شدن یک شهروند انگلیسی توسط نیروهای پلیس اسکاتلندیارد، دست به اعتراضات گسترده زده اند، رسانه دولتی این کشور یعنی بی بی سی، در گزارش های خود تنها تصاویری از خلاف کارانی که از این فرصت سواستفاده نموده و قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند را منتشر می کند، تا وانمود کند که امعترضین به دولت انگلیس مشتی دزد و خلاف کارند.

















نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
    0 0
    عکسا شون خیلی شبیه کارای لجنیا بود.معلوم نیست چرا اونا آزادی طلب بودن و اینا غارتگر!
  • ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
    0 0
    فرق می کنه عزیز......اگر به نفع اسراییل و امریکا باشه آزاد طلب اگر به نفع انگلیس نباشه...کمتر از سگ!
  • ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
    0 0
    آمار دزدی توی انگلیس همیشه بالا بوده الان هم براشون یه فرصت پیش آومده اینم از مذی گری انگلیسه که می خواد بگه اینا یه مش لات و لوتن انگلیس کل تمدنش رو با دزدی بنا کرده
  • karam ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
    0 0
    کثیف ترین ودروغگوترین رسانه دنیا بی بی سیه.به نظر من بیشتر به یک دستگاه جاسوسی شبیه تایک رسانه
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
    0 0
    "کافر همه را به کیش خود پندارد"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس