کد خبر 612954
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

تیم تکاوران ایران پس از تیم‌های روسیه و چین، رتبه سوم را در دور اول از رشته کوهستان کسب کردند.

 به گزارش مشرق، مسابقات رشته کوهستان (Elbrus Ring) از سری مسابقات نظامی روسیه (International Army Games) امروز برگزار شد و در دور اول مسابقات، تیم روسیه موفق شد که مقام اول را کسب کند.

در این مرحله، تیم‌ها با پشت سر گذاشتن 7 مرحله  ویژه، نفرات برتر را شناختند که بر این اساس، تیم روسیه توانست با کسب 6820 امتیاز در جایگاه نخست قرار گیرد. تیم چین نیز با کسب 4219 مقام دوم و تیم‌های ایران و قزاقستان نیز به ترتیسب با کسب امتیازهای 3717 و 3703 مقام‌های سوم و چهارم را کسب کردند.

شرکت‌کنندگان در این رشته که مجموعا 4 تیم از ایران، روسیه، چین و قزاقستان هستند، باید 14 مرحله ویژه دیگر را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند. مسابقات رشته کوهستان، روز 11 آگوست به پایان می‌رسد.

تیم ایران در مسابقات این رشته، تیمی مشترک و با حضور تکاورانی از ارتش و سپاه پاسداران است.

گفتنی است، از کشورمان، هفت تیم نظامی برای شرکت در مسابقات تک‌تیراندازی (Sniper Frontier)، تانک بیاتلون (Tank Biathlon)، حمله سوواروف (Suvorov Attack)، کوهستان (Elbrus Ring)، دسته هوابرد (Airborne Platoon)، تهاجم دریابرد (Seaborne assault) و غواصی (Depth) عازم کشور روسیه شده‌ است. شمار نیروهای اعزامی از کشورمان به روسیه، 204 تن اعلام شده که این نیروها، نظامیانی خبره و برتر از ارتش، سپاه پاسداران، ناجا و بسیج مستضعفین هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمد حسین ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    ایران کشوری کوهستانی و روسیه و چین جنگلی.انوقت ما سوم شدیم.متاسفم.
  • سینا ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    دمشون گرم گروه سختی بوده بچه ها تا الان خوب بودن 2بار اول ، 2 بار سوم ، 1 بار آخر
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    کویر لوت با حضور روسها
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    انصاف داشته باشین سال اوله خیلی هم عالیه
  • ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    بنظرت کوهای تبت چین جنگلیه تازه اینا دور اول اومدن حتی تابلو ها هم روسین بعدشم اونا 24 گروه اوردن ما فقط 7 گروه یعنی ما امادگی اونارو برای این مسابقات نداریم تو جنگ هم هیچ حالتی از قبل معلوم نیست در حالی که اینا سر امتیاز گرفتن سالهاست دارن تمرین میکنند تیم ما شروع اولش بوده البته جایی که با تجهیزات اشنا بودن مثل نفربرها و غواصی که وسایل مال خود ایران بوده اول شدن همین که قزاقستانو شکست دادن خودش کلیه ولی جا برا رشد هست.
  • مجید ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    0 0
    مطمئنی روسیه و چین جنگلیه خیلی هم خوب بودن دستشون درد نکنه
  • ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    0 0
    با برگزاری این مسابقات وزن واقعی نیروهای مسلح مشخص می شود. خیلی مونده به روسیه و چین برسید. فقط خدا رو شکر کشورهای غربی نیستند و الا...
  • محمد22 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    چی میگی؟؟؟؟؟ مگه روسیه و چین ضعیف هستن وقتی از اونا هم در سال اول در بعضی موارد جلو میزنیم دیگه مشخصه توان بچه های ما کم نیست
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
    0 0
    روسیه میزبانه اگه اول نمیشد واقعا جای تعجب داشت، تازه شما که نمیدونین چقدر زحمت کشیدن!چند ماه دور از خانواده هاشون فقط تمرین کردن.. من همسر یکی از تکاورا هستم. میدونم چقدر تلاش کرده، بلاخره سال اولشون بود، نباید زیاد انتظار داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس