کد خبر 613583
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

تیم زرهی ایران در دور دوم از رشته حمله ساواروف، در گروه خودش اول شد.

موفقیت دوباره تیم زرهی ایران در روسیهبه گزارش مشرق، دور دوم از مسابقات رشته حمله ساواروف از مسابقات نظامی روسیه (International Army Games 2016)، برگزار شد و تیم زرهی ایران موفق شد که برای دومین بار در گروه خودش رتبه اول را کسب کند.

این مسابقات در منطقه آلابینوی مسکو  و با نفربرهای بی‌ام‌پی 2 برگزار می‌شود و تیم زرهی ایران در گروه دوم از مسابقات حمله ساواروف با تیم زرهی ونزوئلا و تیم زرهی نیروهای داوطلب ارتش روسیه هم‌گروه است.

در دور نخست از مسابقات این گروه نیز، تیم زرهی ایران رتبه نخست را کسب کرده و تیم‌های زرهی داوطلبان ارتش روسیه و کشور ونزوئلا نیز رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نکته قابل توجه درباره دور نخست این مسابقات این بود که، تیم زرهی ایران با اختلاف بسیار بالایی در این گروه، موفق به رتبه اول شده بود. تیم ایران در دور اول با 38 دقیقه و 55 ثانیه رتبه اول را کسب کرد و تیم زرهی داوطلبان ارتش روسیه نیز با 55 دقیقه و 14 ثانیه، رتبه دوم این گروه را کسب کرد.

در دور دوم نیز، تیم زرهی ایران مقتدرانه و با زمان 40 دقیقه و 4 ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و تیم ونزوئلا با 38 دقیقه و 30 ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و تیم نیروهای داوطلب ارتش روسیه نیز با 34 دقیقه 37 ثانیه در رتبه سوم قرار گرفت.

در گروه اول نیز، تیم زرهی ارتش چین در دورهای اول و دوم این رشته، موفق شده که رتبه نخست را کسب کند و تیم‌های روسیه و قزاقستان نیز در هر دو دور، رتبه‌های دوم و سوم را کسب کرده‌اند.

امروز، دور سوم و آخر از مرحله اول این رشته آغاز و تیم‌های زرهی چین، روسیه و قزاقستان در گروه اول به میدان رفته و فردا نیز تیم‌های ایران، ونزوئلا و نیروهای داوطلب ارتش روسیه در گروه دوم به مصاف یکدیگر می‌روند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مغز متفکر ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    پیروزهه
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    افرین خسته نباشید رزمندگان ایران به امید پیروزی بر مرتجعان وهابی
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    گفتی چین و روسیه همینو 24 دقیقه ای رفتن???
  • ابادانیم ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    زمان ها رو اشتباه نوشتید.
  • حسین ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    زنده باد ارتش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس