کد خبر 612914
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

نیروهای اشغالگر اسرائیل نیمه شب منازل دو شهادت طلب فلسطینی در شهر یطا واقع در جنوب الخلیل را تخریب کردند.

 به گزارش مشرق، به نقل از رسانه‌های خبری فلسطین، نیروهای اشغالگر اسرائیل منازل مجریان عملیات تل آویو که دو ماه پیش انجام و طی آن 4 صهیونیست کشته و 16 نفر دیگر زخمی شدند، تخریب کردند.

منابع محلی گفتند که صدها سرباز اسرائیلی به مرکز شهر یطا واقع در جنوب الخلیل که محل سکونت خانواده خالد موسی مخامره یکی از مجریان عملیات تل اویو است و نیز منطقه الحیله که محل سکونت محمد احمد مخامره عامل دیگر این عملیات است، یورش برده و بولدوزرهای رژیم اشغالگر شروع به تخریب منازل این دو عامل استشهادی شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر ساکنین این خانه ها و دیگر خانه های مجاور آن را به ترک منازل خود وادار کرده و سپس شروع به تخریب خانه ها کردند.

این در حالی است که دادگاه رژیم صهیونیستی با اعتراض خانواده مخامره به تخریب خانه های خود مخالفت کرده است.

خالد موسی و محمد احمد هر دو پسر عمو بوده و پس از اجرای عملیات استشهادی در تل آویو، اکنون در زندان بسر می برند.

فلسطینیان ساکن کرانه باختری و بیت المقدس از یکم ماه اکتبر سال گذشته در اعتراض به تشدید تعرضات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مقدسات اسلامی و در راس آنها مسجد الاقصی به خیابان ها ریخته و انتفاضه عظیم را به راه انداخته و توانسته اند با اجرای عملیات های سلحشورانه و بهره گیری از تاکتیک های جدید مبارزاتی از جمله حمله با سلاح سرد و تیراندازی و غیره ده ها اسرائیلی را به هلاکت برسانند و صدها تن دیگر را زخمی کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس