کد خبر 597263
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به منازل فلسطینی ها در الخلیل و بنی نعیم در کرانه باختری یورش بردند و شماری از فلسطینی ها را بازداشت کردند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه فلسطین الیوم، منابع فلسطینی اعلام کردند: نظامیان رژیم صهیونیستی نیمه شب و اوایل بامداد امروز به منازل فلسطینی ها در الخلیل و بنی نعیم یورش بردند.
 
این منابع افزودند: اشغالگران چهار فلسطینی به نامهای مالک حربی حمیدات، ولید لافی حمیدات، عید خالد خضر حمیدات و نضال مازل بلوط را در بنی نعیم بازداشت کردند.
 
این منابع از درگیری میان نظامیان اشغالگر و جوانان خبر دادند و گزارش دادند: جوانان با سنگ به سوی نظامیان حمله کردند و نظامیان رژیم صهیونیستی نیز با گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور به سوی فلسطینی ها یورش بردند که شماری از فلسطینی ها زخمی شدند.
 
در شهر الخلیل نیز نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به منازل و بازرسی آنها هشام حمیدان الشربانی، فراس القواسمی، سامر الجعبه و مصعب الزغیر را بازداشت کردند.
 
بیست هزار فلسطینی ساکن بنی نعیم در حصار صهیونیستها
 
محمود مناصره رئیس منطقه بنی نعیم در کرانه باختری گفت: رژیم صهیونیستی تصمیم به تخرب منزل شهید محمد ناصر طرایره و مجازات مردم منطقه بنی نعیم گرفته است.این اقدامات رژیم صهیونیستی پس از عملیات ضد صهیونیستی در داخل شهرک صهیونیست نشین خارسینا در شرق الخلیل اتخاذ شده است.
 
وی افزود: نظامیان رژیم صهیونیستی اقدام به بستن ورودی های اصلی با خاکریز کرده اند.این اقدام در واقع مجازات جمعی حدود  بیست هزار ساکن بنی نعیم است که مانع از خروج یا ورود آنها به بنی نعیم خواهد شد و آنها را از دیگر مناطق منزوی خواهد کرد.
 
این درحالی است که روز گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی منزل شهید محمد طرایره را مورد یورش قرار داده بودند و ضمن بازرسی و تفتیش شدید اقدام به بازجویی از خانواده این شهید و بازداشت پدرش کرده بودند.
 
هراس صهیونیستها از روز قدس در بیت المقدس
 
منابع نظامی رژیم صهیونیستی از حالت آماده باش نظامیان این رژیم به مناسبت روز قدس خبر دادند.بر این اساس نظامیان صهیونیست در منطقه قدیمی بیت المقدس به شکل گسترده ای مستقر شده اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس