کد خبر 613029
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳

در حالی که ائتلاف عربی-سعودی به بمباران شهرهای یمن ادامه می‌دهد، ارتش یمن اعلام کرد یک نظامی سعودی را در جیزان هدف قرار داده است.

به گزارش مشرق، یک نظامی عربستانی روز پنجشنبه (امروز) در منطقه الخوبه در جیزان هدف تک‌ تیراندازهای ارتش یمن قرار گرفت و کشته شد.

یک منبع نظامی یمنی به شبکه خبری «المسیره»، گفت که این عملیات در پاسخ به حملات مکرر ائتلاف عربستان به خاک یمن و در چارچوب عملیات‌هایی صورت گرفته که ارتش یمن در عمق مرزهای عربستان انجام می‌دهد.

از سوی دیگر جنگنده‌های ائتلاف عربی-سعودی چندین بار به منطقه الربوعه در عسیر و پایگاه الدحره در وادی جاره در جیزان حمله کردند.

ارتش یمن نیز پایگاه نظامیان وابسته به ائتلاف عربی-سعودی را در منطقه صبرین در منطقه خب و الشعف در جوف را موشک باران کردند.

یک انفجار منطقه التواهی در عدن در جنوب یمن را به لرزه در آورد؛ این انفجار در پی کارگذاشته شدن یک بمب‌دست ساز در زیر یک خودروی نظامی در این منطقه رخ داده است.

منابع رسانه‌ای گزارش داده‌اند این انفجار تلفات جانی به همراه نداشته است، با توجه به اینکه کنترل شهر عدن و استان‌های جنوبی یمن به دست شبه نظامیان وابسته به عربستان افتاده این مناطق دچار هرج و مرج امنیتی شدیدی شده و شاهد رشد گروهک‌های تروریستی القاعده و داعش است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس