کد خبر 611005
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

مطالعه کتاب «فرنگیس» پیشنهاد معصومه رامهرمزی به کتاب‌خوانان در روز‌های تعطیل است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، معصومه رامهرمزی مطالعه کتاب «فرنگیس» نوشته مهناز فتاحی را به دوست‌داران کتابخوانی پیشنهاد داد.

وی این اثر را آخرین کتابی معرفی کرد که مطالعه کرده است و افزود: «فرنگیس» کتاب خوب و جذابی است. تم داستانی آن بیش از تم خاطرات است و اطلاعات خوبی از زنان گیلانغرب به مخاطب می‌دهد.

رامهرمزی با بیان این‌که بیشتر خاطرات زنان در دفاع مقدس درباره زنان جنوب کشور نوشته شده است، گفت: فرنگیس، زنی روستایی و عامه است اما غیرت او نسبت به دفاع از میهن در کتاب به زیبایی تصویر شده است.

این نویسنده درباره دیگر ویژگی‌های کتاب «فرنگیس» افزود: هرچند این اثر خاطرات تلخ دوران دفاع مقدس را با خود دارد اما کتابی پر از شادی است. متن کتاب بسیار روان است و مخاطب خواندن کتابی جذاب را تجربه خواهد کرد.

معصومه رامهرمزی، متولد سال 1344 از نویسندگان و پژوهشگران حوزه دفاع مقدس  و از اعضای شواری خاطره‌نویسی دفاع مقدس است. «یکشنبه آخر» یکی از آثار اوست که بارها تجدید چاپ شده‌ است. از وی کتاب‌های اسماعیل، راز درخت کاج، ستاره‌های دنباله دار، بر بال ملائک، یهود در قرآن و اسراییل در فلسطین منتشر شده‌اند.

انتشارات سوره مهر کتاب «فرنگیس» را با شمارگان یکهزار نسخه، قطع رقعی، 354 صفحه، مصور روانه بازار نشر کرده است. / ایبنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس