مراسم افتتاح یادمان عملیات مطلع الفجر فردا (چهارشنبه) با حضور نماینده ویژه مقام معظم رهبری, رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولان لشکری و کشوری در شهرستان گیلانغرب برگزار می شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق؛ یادمان عملیات مطلع الفجر فردا (چهارشنبه) با حضور نماینده ویژه مقام معظم رهبری, سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس, سردار ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و مسئولان و فرماندهان استان کرمانشاه در شهرستان گیلانغرب افتتاح خواهد شد

عملیات عمرانی این یادمان از سال 92 بر اساس طرح جامع یادمان ها با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و چهارصد میلیون تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در مکانی به مساحت 850 متر احداث شده و در آینده  2 شهید گمنام نیز در این یادمان به خاک سپرده خواهند شد.

یادمان عملیات مطلع الفجر در 13کیلومتری شمال غرب شهر گیلانغرب و در کنار روستای آوزین واقع است. عملیات مطلع الفجر در سال 60 با رمز یا مهدی(عج) ادرکنی با هدف جلوگیری از تحرکات دشمن و فراهم نمودن امکان آزادسازی شهر قصرشیرین و نفت شهر در محور گیلانغرب- سرپل ذهاب انجام شد که در پی این عملیات حدود 2000 نفر از قوای دشمن کشته شده و طی چند عملیات رزمندگان اسلام به پیروزی رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس