کد خبر 610363
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹

عملیات نظامی نیروهای ارتش سوریه برای پاکسازی شهرک داریا واقع در حاشیه جنوب غربی شهر دمشق در حالی ادامه دارد که منابع میدانی از پاکسازی بخشهای جدیدی از آن خبر می دهند.

گروه بین الملل مشرق- عملیات نظامی نیروهای ارتش سوریه برای پاکسازی شهرک داریا واقع در حاشیه جنوب غربی شهر دمشق در حالی ادامه دارد که منابع میدانی از پاکسازی بخشهای جدیدی از آن خبر می دهند.

پیشروی ارتش سوریه در داریای دمشق+عکس

بنابر این گزارش، کانون درگیرها میان دو طرف در شهرک "چهار فصل" واقع در حاشیه جنوبی غربی داریا قرار داشته که طی آن نظامیان سوری با پشتیبانی واحدهای ویژه حزب الله و بالگردهای نظامی اقدام به بازپس گیری کامل آن کرده اند. در این حمله منطقه ای به عمق ۹۰۰متر و عرض ۳۵۰ متر از وجود تروریست ها پاکسازی شد. در این منطقه بیش از ۱۵۰ منزل عربی -( ویلایی ) تقریبا- پاکسازی شد و حلقه محاصر بر تروریست های حاضر در شهر تنگ تر شد. منطقه داریا از ابتدای بحران سوریه کانون فعالیت گروه های تروریستی تکفیری همچون القاعده، ارتش آزاد و داعش بوده است. گروه های مذکور صدها تونل عمیق در زیر ساختمانها و خیابانهای این منطقه و مناطق همجوار آن حفر کرده اند که از آنها برای حمله به نیروهای ارتش سوریه و نقل و انتقال نیرو و تسلیحات بهره می برند.

پیشروی ارتش سوریه در داریای دمشق+عکس

پیشروی ارتش سوریه در داریای دمشق+عکس

پیشروی ارتش سوریه در داریای دمشق+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس