کد خبر 610651
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

در ادامه امدادرسانی دولت سوریه به مناطق تحت محاصره ارتش این کشور، ظهر امروز کاروان حامل غذا و داروی سازمان هلال احمر وارد شهر رستن واقع در شمال استان حمص شده است.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه امدادرسانی دولت سوریه به مناطق تحت محاصره ارتش این کشور، ظهر امروز کاروان حامل غذا و داروی سازمان هلال احمر وارد شهر رستن واقع در شمال استان حمص شده است.

امدادرسانی هلال احمر سوریه به حمص+عکس

بنابر این گزارش، 54 تریلی مملو از انواع مواد غذایی، دارو و تجهیزات پزشکی وارد شهر رستن شده و میان نیازمندان توضیع گردید. این کمک ها در قالب طرح دولت سوریه برای کمک به غیرنظامیان ساکن در شهرهای رستن و تلبیسه در شمال استان حمص که از دو سال پیش در محاصره ارتش این کشور قرار دارند، صورت گرفته است. این دو شهر از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 کانون حضور و فعالیت گروه های تروریستی تکفیری همچون داعش، القاعده و ارتش آزاد بوده است. ماه گذشته تروریستهای تکفیری مستقر در این دو شهر با حمله به شهرک علوی نشین الزاره در جنوب استان حماه 75 غیرنظامی شامل 64 زن و کودک را در خواب ذبح کرده و 200 تن دیگر را نیز ربوده بودند. روه های تروریستی تکفیری احرارالشام و فیلق حمص که از سوی برخی کشورهای اروپایی و آمریکا بعنوان میانه رو معرفی می شوند، با انتشار تصاویر مسئولیت این حملات را برعهده گرفته بودند.

{$sepehr_media_1682922_400_300}

امدادرسانی هلال احمر سوریه به حمص+عکس

امدادرسانی هلال احمر سوریه به حمص+عکس 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس