کد خبر 610366
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴

عملیات نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه برای بازپس گیری روسای "حوش فاره" واقع در غوطه شرقی دمشق پایتخت این کشور در حالی ادامه دارد که منابع میدانی از درگیری های شدید میان دو طرف خبر می دهند.

گروه بین الملل مشرق- عملیات نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه برای بازپس گیری روسای "حوش فاره" واقع در غوطه شرقی دمشق پایتخت این کشور در حالی ادامه دارد که منابع میدانی از درگیری های شدید میان دو طرف خبر می دهند.

{$sepehr_media_1681729_400_300}

بنابر این گزارش، رزمندگان ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای مردمی و حزب الله طی 24 ساعت اخیر موفق به محاصره تقریبی روستا و مزارع حوش الفاره واقع در بخش شرقی غوطه شده است. رسانه های نزدیک به دو طرف تصاویر جدیدی از نبردها در منطقه منتشر کرده اند. منطقه غوطه شرقیه دمشق از سالها پیش از آغاز بحران در سوریه یکی از مهمترین مراکز فعالیت گروه های تکفیری وابسته به عربستان سعودی بوده است. از سال 2011 و همزمان با اعتراضات در سوریه غوطه شرقی نخستین منطقه دمشق بود که از همان ابتدا دچار بحران امنیتی و درگیری های نظامی گسترده میان شبه نظامیان و ارتش سوریه شده بود. طی دو ماه گذشته نیروهای دولتی سوریه موفق به سیطره بر شهرک راهبردی میدعا نیز شده بودند که از آن بعنوان گلوگاه نقل و انتقال تروریست و تدارکات نظامی به داخل غوطه شرقی یاد می شود.

{$sepehr_media_1681730_400_300}

فیلم/درگیری ارتش سوریه و تروریستها در حاشیه دمشق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس