کد خبر 610332
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰

منابع نزدیک به مرکز عملیات ارتش روسیه در خاک سوریه از بازگشت هواپیماهای جاسوسی " Tupolev Tu-214R " به آسمان این کشور خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع نزدیک به مرکز عملیات ارتش روسیه در خاک سوریه از بازگشت هواپیماهای جاسوسی " Tupolev Tu-214R " به آسمان این کشور خبر داده اند.

بازگشت جاسوس روس به آسمان سوریه+عکس

بنابر این گزارش، این هواپیما شب گذشته در پروازی محرمانه روسیه را به مقصد استان لاذقیه سوریه ترک کرده و در ساعت سه بامداد امروز در فرودگاه نظامی حمیمیم واقع در منطقه جبله لاذقیه فرود آمده است. این هواپیما(TU-214R) می تواند بسیاری از تحرکات منطقه را با تجهیزات راداری و کنترل پرواز پیشرفته و در هر شرایط آب و هوایی و حتی در حال استتار دشمن کنترل و تصویر برداری کند. تی یو 214R با استفاده از اشعه مادون قرمز می تواند با کیفیت بسیار بالا عکس برداری و فیلم برداری ومکالمات تلفن های همراه  و سایر تجهیزات بکار رفته برای مکالمه و تماس های بی سیم را شنود کند.


بازگشت جاسوس روس به آسمان سوریه+عکس

بازگشت جاسوس روس به آسمان سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    آقا این از مسیر ایران رد میشه کلی هم از ایران جاسوسی میکنه
  • سام01 ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    نباید اجازه میدادیم یک هواپیمای جاسوسی از کشورمون عبور کنه.میدونید که چی میگم
  • گمنام ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
    0 0
    من زیاد اطلاعات نظامی ندارم، ولی این هواپیما خیلی بزرگه!!! کسایی که یه جت با اون ابعاد رو می زنن، شکار ابن هواپیما براشون کاری نداره!!!
  • ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    واقعا چرا اینا باید به همچین تکنولوژی و علمی برسن ولی ما نه؟ مگه از لحاظ جغرافیایی چه قدر با ما فاصله دارن؟ موضوع اصلی اینه که اینا هشت سال از دورانشونو با اعجوبه های قرن نابود نکردن. در ادامه پنجاه سال هم برای برگشتن به حالت قبل از ورود اعجوبه ی قرن، زمان صرف کنن!
  • ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    در پروازی محرمانه ! روسیه را به مقصد لاذقیه ، فرودگاه نظامی حمیمیم ، ساعت سه بامداد در منطقه جبله فرود آمد.... واقعآ این کجاش محرمانه بود ؟ تو که همه اطلاعات رو لو دادی بابام !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس