کد خبر 610319
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

وزارت امور خارجه روسیه ساعتی پیش از برگزاری جلسه مشترک امروز میان گروهی از فرماندهان نظامی آمریکایی و روسی برای تعیین نقشه راه جهت نابودی کامل گروه تروریستی تکفیری بین المللی "جبهه النصره" شعبه القاعده در سوریه خبر داده است.

گروه بین الملل مشرق- وزارت امور خارجه روسیه ساعتی پیش از برگزاری جلسه مشترک امروز میان گروهی از فرماندهان نظامی آمریکایی و روسی برای تعیین نقشه راه جهت نابودی کامل گروه تروریستی تکفیری بین المللی "جبهه النصره" شعبه القاعده در سوریه خبر داده است.

جلسه آمریکا و روسیه برای نابودی جبهه النصره

بنابر این گزارش، معاون وزیر امور خارجه روسیه طی کنفرانس مطبوعاتی محل برگزاری این جلسه را شهر "ژنو" سوئیس اعلام کرد و هدف از آن را تبادل نظر و اطلاعات پیرامون موقعیت دقیق پایگاه ها و مراکز نظامی و اماکن استقرار نیروها و تسلیحات گروه های تروریستی تکفیری جبهه النصره (القاعده یا جبهه فتح الشام) عنوان کرده است. به گفته وی ژنرال "استانیسلاو حاجی محمد اف" معاون فرمانده کل ستاد مشترک ارتش روسیه صبح امروز بعنوان نماینده این کشور وارد ژنو شده است. لازم به ذکر است که روز گذشته گروه تروریستی تکفیری بین المللی "جبهه النصره" با انتشار بیانیه ای مدعی قطع رابطه با القاعده شده اما کارشناسان این اقدام را تاکتیک این گروه برای فرار از نابودی ارزیابی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس