کد خبر 608212
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۷

آمریکایی‌ها که اکنون در کنار چالش‌های گذشته خود درگیر انتخابات ریاست‌جمهوری هستند از همه امکانات برای به راه‌ انداختن جنگ روانی جدید علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند.

نهادهای بین‌المللی محرم اسرار باشند

به گزارش مشرق، «ابوالفضل حسن‌بیگی» نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در روزنامه «جام‌جم»نوشت:

سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی مانند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، مراکزی هستند که باید مورد اعتماد کشورها باشند بنابراین افشای هرگونه سند محرمانه از توافقات کشورها با این نهادها قابل‌پذیرش نیست.

با وجود این از دهه‌های گذشته همواره شاهد نفوذ آمریکایی‌ها در مجامع بین‌‌المللی بوده‌ایم و در این میان موضوع هسته‌ای و فعالیت‌های صلح‌آمیز ایران از جمله موضوعاتی بوده که غربی‌ها و در راس آنها آمریکا درصدد سنگ‌اندازی در مسیر آن بودند اما صلابت ایران و عقب‌نشینی نکردن کشورمان از مواضع بحق، غربی‌ها را ناچار کرد شرایط ایران را برای گفت‌وگو و نشستن بر سر میز مذاکره بپذیرند. اما آمریکایی‌ها که اکنون در کنار چالش‌های گذشته خود درگیر انتخابات ریاست‌جمهوری هستند از همه امکانات برای به راه‌ انداختن جنگ روانی جدید علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند.

افشای اسناد محرمانه مذاکرات و ارائه اطلاعاتی که بر اساس توافقات صورت گرفته میان ایران و اعضای 1+5 قرار بود محرمانه باقی بماند، یکی از شیوه‌هایی است که آمریکایی‌ها در پیش گرفتند تا توافقات صورت گرفته در قالب برجام با شکست مواجه شود. شواهد حکایت از آن دارد که چنین رفتارهایی در راستای توجیه نقض عهدهایی است که از سوی آمریکا و دیگر کشورهای غربی در مسیر اجرایی شدن برجام صورت می‌گیرد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    حتما محرم اسرار خواهند بود. ساده ای!
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    التماس میکنی یا داری تقاضا می کنی!؟ هرکس باید خودش محافظ منافع خودش باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس