کد خبر 600657
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند پس از تیراندازی مرگبار به سوی ماموران پلیس در ایالت تگزاس این بار در ایالت جورجیا یک مامور پلیس هدف گلوله قرار گرفت.

 به گزارش مشرق، شبکه خبر سی ان ان اعلام کرد در منطقه جورجیا هم که یک افسر پلیس که در پی تماس تلفنی فردی مبنی بر حضور در محل تصادف به محل اعزام شده بود،شلیک گلوله هدف قرار گرفت.

شبکه سی ان ان افزود منابع پلیس در جورجیا گفته اند این افسر پلیس زخمی شده است و انتظار می رود که زنده بماند.

بر اساس این گزارش، چند ساعت بعد در منطقه میسوری هم یک افسر پلیس که فردی را به اتهام سرعت بالا در هنگام رانندگی متوقف کرده بود هدف از ناحیه گردن هدف قرار گرفت. حال این افسر پلیس آمریکا هم وخیم گزارش شده است.

در منطقه تنسی آمریکا هم فردی با تیراندازی به سمت نیروهای پلیس یک افسر پلیس و دو فرد دیگر را زخمی کرد و یک زن را هم کشت. احتمالا این مهاجم هم به علت تیراندازی پلیس آمریکا به سوی یک فرد سیاهپوست و کشتن وی، از نیروهای پلیس خشمگین بوده است.

شبکه سی ان ان اقدام یک تک تیرانداز را در دالاس مبنی بر کشتن پنج افسر پلیس و زخمی کردن هفت نفر دیگر از آنها، تروریسم داخلی توصیف کرد و گفت وزارت امنیت داخلی آمریکا معتقد است عامل این تیراندازی یک فرد 25 ساله است که پیش از این در ارتش آمریکا در افغانستان خدمت کرده است.

همزمان مردم در سراسر آمریکا با برگزاری تظاهرات به خشونت های پلیس این کشور ضد سیاهپوستان اعتراض می کنند.

پلیس آمریکا با حملات تیراندای گسترده مواجه است و ماموران پلیس این کشور در سه ایالت هدف قرار گرفته اند و حملات ضد نیروهای انتظامی و پلیس آمریکا در مناطق مختلف چنان گسترده بوده که بعد از حملات 11 سپتامبر بی سابقه است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس