کد خبر 604664
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

منابع خبری امروز از بازداشت یک زن و مرد در ارتباط با حادثه تروریستی مرگبار اخیر شهر نیس در جنوب فرانسه خبر دادند.

 به گزارش مشرق، منابع خبری از بازداشت یک زن و مرد در ارتباط با حادثه تروریستی نیس خبر دادند.

یک منبع قضایی فرانسه امروز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه ضمن تأیید خبر منتشره از سوی شبکه تلویزیونی BFMTV، از بازداشت دو تن دیگر طی روز جاری در ارتباط با حمله تروریستی پنجشنبه گذشته در شهر نیس فرانسه خبر داد.

بنابر اعلام این منبع، یک زن و مرد صبح امروز یکشنبه در چارچوب تحقیقات درباره حمله ترویستی پنجشنبه سیاه شهر نیس که به کشته شدن 84 نفر انجامید، دستگیر شده و تحت بازداشت قرار گرفتند.

بازداشت این دو نفر در حالیست که پیش از این نیز 5 نفر از جمله همسر سابق «محمد الحوائج بوهلال» و 4 نفر از نزدیکان وی در ارتباط با این حمله بازداشت شده بودند.

وبسایت «اعماق» که به عنوان خبرگزاری داعش فعالیت می‌کند، دیروز یکشنبه مسئولیت انجام حمله مرگبار شهر نیس فرانسه توسط این گروه تروریستی را بر عهده گرفت و اعلام کرد که عامل عملیات در شهر نیس یکی از عناصر و سربازان داعش بوده و این عملیات بمنظور هدف قرار دادن شهروندان کشورهایی که در چارچوب ائتلاف بین‌المللی ضدداعش فعالیت می‌کنند، صورت گرفته است.

حمله تروریستی با کامیون مملو از اسلحه و نارنجک به مردم در شهر نیس فرانسه همزمان با سالروز جشن ملی فرانسویان دست کم 84 کشته و دهها نفر زخمی برجا گذاشته است که حال 18 نفر وخیم گزارش شده است.

فرد حمله کننده در شهر نیس فرانسه مسیری حدود دو کیلومتر را رانندگی کرده و در این مسیر تلاش کرد افراد بیشتری را زیر بگیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    شش ماه قبل از حمله اصلن نباید با اینترنت و موبایل کار کنند چون شناسایی میشوند
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    0 0
    نتوانست زیاد تلفات بگیرد و حداقل هزار نفر را له میبایست میکرد چون پول ایران را هم نداد و هم حامی فتنه گر بود و هم تحریم کرد و هم پژو را گران کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس