بعد از حادثه نیس فرانسه، نیروهای ویژه ارتش بریتانیا به صورت مخفیانه به این کشور بازگشتند تا در صورت حادثه مشابه در لندن، آماده مقابله با تروریست‌ها باشند.

 به گزارش مشرق، بعد از حادثه تروریستی شهر نیس فرانسه، انگلیس از ترس حملات داعش به لندن سرویس هوایی ویژه خود را که در دیگر نقاط جهان به سر می‌بردند، به کشور بازگرداند.

به نوشته وبگاه روزنامه میرور، یک تیم 40 نفره از نظامیان بریتانیایی عضو سرویس ویژه ارتش (اس.آ.اس) روز شنبه (دیروز) مخفیانه به سمت لندن پرواز کردند. این اقدام بعد از آن انجام گرفت که ترزا می نخست وزیر جدید بریتانیا دستور بررسی‌های امنیتی بیشتر را داده بود.  

منبعی به روزنامه میرور گفت، حدود 100 نفر مشکوک به اقدامات تروریستی در بریتانیا زیر نظر هستند اما بیشتر این افراد برای جلوگیری از شناسایی و ردیابی شدن، از گوشی همراه استفاده نمی‌کنند. خود این مساله بدین معناست که حادثه نیس می‌تواند هریک از این 100 نفر را تحریک کند تا در هر زمانی به اقدامات مشابهی در انگلیس دست بزنند.

نیروهای ویژه انگلیسی اخیرا چندین رزمایش در نزدیکی بریستول انجام داده‌اند تا در زمان لازم، آماده باشند.

یک منبع ارشد به میرور گفت، قابلیت سرویس ویژه ارتش بریتانیا بسیار بالاست اما این نیروها تنها در صورتی که پلیس درخواست کمک کند، وارد عمل می‌شوند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس