کد خبر 603695
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶

فرماندار نیویورک در بیانیه‌ای با اشاره به حمله تروریستی به شهر نیس فرانسه از تشدید تدابیر امنیتی در سراسر این ایالت خبر داد.

تدابیر امنیتی در نیویورک تشدید شدبه گزارش مشرق، اندرو کومو در بیانیه خود اعلام کرد که به نهادهای اجرایی دستور داده تا تدابیر امنیتی در مناطق پرتردد ایالت مانند فرودگاه‌ها، تونل‌ها و سیستم‌های حمل و نقل عمومی افزایش دهند.
 
هرچند نیویورک از 11 سپتامبر به بعد هدف حملات تروریستی نبوده اما کومو اعلام کرد: آژانس امنیت داخلی و نهادهای مسئول دیگر در حالت آماده‌باش قرار خواهند داشت و بر وقایع دنیا نظارت خواهند داشت.
 
کومو در ارتباط با حمله تروریستی شهر نیس گفت: حمله خوفناک به نیس یک حمله مستقیم به ارزشهای جهانی است که هر دو کشور ما مدتهای زیادی است به آن دست یافته و از آن محافظت کرده‌ایم. این تنها حمله به فرانسه نیست بلکه حمله‌ به دموکراسی است.
 
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز مرگ دو شهروند این کشور در حادثه تروریستی نیس را تایید کرد. یک آمریکایی اهل تگزاس و پسرش که برای تعطیلات در سواحل نیس به سر می بردند در میان 84 کشته حمله تروریستی پنجشنبه شب هستند.
 
درپی هجوم یک کامیون به جمع مردم فرانسه که در شهر نیس این کشور در حال برگزاری جشن ملی بودند 84 تن کشته و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس