نخست وزیر فرانسه ضمن تاکید بر ایستادگی کشورش در برابر تروریسم، از افزایش تدابیر امنیتی جهت حفظ جان شهروندان این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از یورونیوز، نخست وزیر فرانسه پس از اتمام نشست فوق العاده دولت این کشور که به موجب بررسی حادثه تروریستی اخیر شهر نیس برگزار شده بود به ارائه توضیحاتی در خصوص این حادثه پرداخت.
 
«مانوئل والس» گفت: ما با جنگی روبرو هستیم که حاصل تحمیل تروریسم بوده و هدف آن، القای ترس و وحشت است. اما همانطور که رئیس جمهور روز گذشته اعلام کرد، فرانسه کشوری بزرگ و (دارای) یک دموکراسی بزرگ است که بی ثباتی در آن راه ندارد.
 
وی همچنین با تاکید بر لزوم مقابله با تهدیدات تروریستی، حفظ وحدت ملی در کشورش را ضروری دانسته و افزود: نیروهای ذخیره ژاندارمری برای حفاظت از جان شهروندان فراخوانده شده و دولت نیز بر شمار نیروهای نظامی و امنیتی افزوده است.
 
در حادثه تروریستی شب گذشته در شهر نیس مردی ۳۱ ساله که گفته می شود تونسی تبار است با راندن کامیون در مسافتی حدود دو کیلومتر در امتداد ساحل و در میان جمعیتی که برای تماشای مراسم آتش بازی جشن ملی فرانسه گرد آمده بودند، ۸۴ نفر کشته و ۱۳۰ نفر زخمی بر جا گذاشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس