مفتی اعظم سوریه در سخنانی اعلام کرد که آمریکا، رژیم صهیونیستی، ترکیه و عربستان سعودی با توطئه‌چینی علیه سوریه به دنبال تجزیه این کشور هستند.

 به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه لبنانی العهد، «احمد بدرالدین حسون» مفتی اعظم سوریه در سخنانی، سیاست های برخی کشورهای منطقه ای و بین المللی در قبال دولت دمشق را به باد انتقاد گرفت.

وی در این ارتباط تصریح کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی، ترکیه و عربستان سعودی با توطئه‌چینی علیه سوریه به دنبال تجزیه این کشور هستند.

مفتی اعظم سوریه که در جریان دیدار با شماری از نمایندگان پارلمان اروپا این سخنان را مطرح کرد، در ادامه اظهار داشت: اعضای پارلمان اروپا باید در مقابل سیاست‌های متکبّرانه آمریکا و تلاش این کشور برای هیمنه بر تمامی کشورهای جهان، بایستند و فریاد بکشند.

از سوی دیگر، «یانا توم» از اعضای پارلمان اروپا که در دیدار با حسون حضور داشت، تصریح کرد: عربستان سعودی علاوه بر سوریه، در کشورهای اروپایی نیز برای ترویج افراطی‌گری تلاش می کند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شهروند ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    0 0
    پولهای مفت وهابیون سعودی باعث شد تا آمریکا جنایتکار بهمراه فرزند نامشروعش اسرائیل و معاونت ترغیب ترکیه خائن به سرکردگی اردغان ظلم مضاعفی بر ملت مظلوم سوریه سایه افکند؟ اگر پولهای باد آورده نفت وهابیون سعودی نبود. هیچکدام از کشورها از جمله آمریکا - اسرائیل و مخصوصا ترکیه ریسک آینکه دستشان را آلوده بخون انسانهای بیگناه بکنند انجام نمیدادند زیرا هزینه های آن زیاد بود اما وقتی کمکهای مالی گسترده خاندان کثیف سعودی آنها را همراهی میکند نهایت استفاده را میبرند هدف ازاین جنگ و خونریزی فقط و فقط امنیت اسرائیل است. از زمانیکه آمریکا متوجه شد اسرائیل ممکن است از ناحیه مرز با سوریه صدمه بخورد سعی در براندازی رژیم اسد گرفتند که بحمدالله تاکنون موفق نشدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس