منابع رسانه ای سوری با انتشار تصاویری از تخریب روستاهای عرب نشین توسط شبه نظامیان چند ملیتی کرد در مناطق شمال سوریه و در نزدیکی مرز این کشور با ترکیه خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع رسانه ای سوری با انتشار تصاویری از تخریب روستاهای عرب نشین توسط شبه نظامیان چند ملیتی کرد در مناطق شمال سوریه و در نزدیکی مرز این کشور با ترکیه خبر داده اند.

مهاجرت اجباری عربهای شمال سوریه توسط شبه نظامیان کرد+عکس

بنابر این گزارش، روز گذشته شبه نظامیان کرد با حمله به روستای "مزگفت" واقع در حاشیه شمالی استان حسکه سوریه اقدام به تخریب گسترده خانه های ساکنین عرب تبار کرده اند. این اقدام با هدف مهاجرت اجباری آنها از منطقه و یکدست کردن بافت قومیتی آن از عرب به کرد صورت می پذیرد. پیش تر نیز تصاویری از به آتش کشیدن مزارع کشاورزان عرب در استان های حسکه و رقه توسط شبه نظامیان کرد منتشر شده بود. لازم به ذکر است که نیروهای چند ملیتی تحت فرمان آمریکا از سه هفته پیش حملات وسیعی را برای سیطره بر نوار مرزی شمالی سوریه با ترکیه و تشکیل منطقه خودمختار کردی (تجزیه سوریه) آغاز کرده اند.

مهاجرت اجباری عربهای شمال سوریه توسط شبه نظامیان کرد+عکس

مهاجرت اجباری عربهای شمال سوریه توسط شبه نظامیان کرد+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • قلی ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 1
    منابع سوری بودن یا منابع داعش ؟؟؟؟؟؟؟؟// چون چند تا از اعضای داعش درتصویر دیده میشن . کاش هنگام تعریب پنجاه ساله هم گزارش میدادن منابع سوری
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 1
    این خبر دروغه، می خواهید بر عقب نشینی های گسترده چند روز گذشته ارتش سوریه و متحدانش (در اطراف طبقه و شرق تدمر) سرپوش بگذارید. روستاهایی که داعشی ها در آن سنگر گرفته اند یا اهالی آن متحد داعشند بایستی تخریب شوند، حال این روستاها چه کرد باشند و یا عرب و ترکمن. لازم به توضیح نیست. تمام تمام تمام داعشی ها باید به هر صورت ممکن توسط ارتش سوریه یا نیروهای دموکراتیک سوریه از بین بروند.
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 1
    بعضی اخبار شما در هیچ جایی یافت نمیشه مگر در بعضی سایتهای قومیت گرا و ضد کرد.
  • ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 1
    بعد از بشار اسد متحد ما در سوریه کردها هستند.این نوع شایعه پراکنی ها خوب نیست.
  • کوبانی ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    17:52دمت گرم گل گفتی این دست روستاها که کنار مرز ترکیه هستن مخفیگاه داعش هستن که از آن جهت رفت وآمد انتقال تسلیحات و.... استفاده می شود همون بهتر که چنین سنگرهایی تخریب شود
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 1
    این روستا احتمال زیاد کردنشین هست که داعشی ها دارند اون رو خراب می کنند چون اسمش کوردی هست.
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    1 0
    اسمش کردی نیست کردیش کردن مزدوران کرد مسلح

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس