شیخ «حسین محمد قاسم» رئیس شورای علمای فلسطین در لبنان تاکید کرد:عادی سازی روابط برخی دولت های عربی با رژیم اشغالگر اسرائیل، خنجرمسمومی است که بر پشت نیروهای مجاهد و مقاوم فلسطین در رویاروئی با دشمن صهیونیستی وارد می شود.

به گزارش مشرق، شیخ حسین محمد قاسم که در مراسم ویژه سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان به مناسبت روز جهانی قدس برگزار کرد، اظهارداشت: تنها راه رهائی امت و جهان عرب و کشورهای عربی از کشتار، اختلافات ، جدائی ها و تفرقه ها ، اتحاد در مقابل با دشمن صهیونیستی و تنظیم فلش قطب نمای جهاد و مبارزه به سوی این دشمن است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با محکوم کردن جنایت های تروریستی تکفیری ها در مناطق مختلف جهان و منطقه خاطرنشان کرد: چرا تاکنون نشنیده ایم تکفیری هائی که شست وشوی مغربی شده و خود را در جوامع عربی ، بازارها و خیابان ها، حسینیه ها، کلیساها و مساجد منفجر می کنند و بتازگی در شهرک القاع لبنان و استانبول ترکیه شاهد آن بودیم، خود را در میان صهیونیست های اشغالگر فلسطین و مقدسات اسلامی منفجر کرده باشند؟

رئیس شورای علمای فلسطین در لبنان تصریح کرد: کسانی که مدعی شهادت هستند باید خود را در میان اشغالگران صهیونیست منفجر کنند تا آنها مجبور شوند خاک فلسطین را ترک کنند.

شیخ محمد قاسم با انتقاد شدید از تلاش برخی دولت های عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: به این دولت ها گوشزد می کنیم ما به تقدیم اموال و فرزندان خود در راه خدا و تا آزادسازی همه خاک فلسطین از اشغال صهیونیست ها ادامه می دهیم.

وی با قدردانی از رهبری ، ملت ودولت جمهوری اسلامی ایران برای حمایت های همه جانبه از ملت و مقاومت فلسطین، گفت که حضرت امام خمینی(ره) با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال به عنوان روز جهانی قدس بهترین کمک و حمایت را به ملت و مقاومت فلسطین در رویاروئی با دشمن صهیونیستی ارائه کرده اند و باید آن را پاس داشت.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس