«جین دو» با ذکر جزییاتی تکان دهنده و آزاردهنده گفت که چگونه علاوه بر ترامپ، اپستین هم به او صدمه فیزیکی زد. طبق این شکایت، آن دو(ترامپ، اپستین) حتی او و خانواده اش را تهدید کردند که اگر قضیه را لو بدهند، با جان خود بازی می کنند.

سرویس جهان مشرق - یک دعوای حقوقی جدید که در دادگاه فدرال منهتن مطرح شده، مدعی است که حدود 20 سال پیش،  دانلد ترامپ به دفعات یه یک دختر 13 ساله تجاوز کرده بود.

ترامپ متهم به تجاوز به یک دختر 13 ساله شد!

بر اساس شکایت آن دختربچه 13 ساله، که اکنون زنی بالغ است، تعرضات جنسی در 4 پارتی مختلف اتفاق افتاد که توسط «جفری اپستین»، مدیر سابق صندوق های سرمایه گذاری ترامپ و دوست قدیمی او برگزار می شد. خود اپستین در 2008 به جرم درخواست رابطه از دختران زیر سن قانونی(14 ساله) به 18 ماه زندان محکوم شده بود.

ترامپ متهم به تجاوز به یک دختر 13 ساله شد!
جفری اپستین

در این شکواییه، زن شاکی گفت که تعرضات جنسی به او در 1994 صورت گرفت. او توضیح داد که اپستین او را اغواء نمود و با وعده شغلی خوب در عرصه مدلینگ و پول زیاد به خانه ای در «آپ ایست ساید»-اکنون معروف به قصر «وکسنر»- کشاند. در آن جا بود که که به ادعای این زن(با نام مستعار جین دو)توسط ترامپ مورد تجاوز قرار گرفت.

در شکایت این زن، ادعا شده که نه تنها توسط ترامپ مورد تجاوز قرار گرفته، بلکه توسط او به شدت کتک خورده و تحقیر شده بود. او می گوید، بعد از انجام آن عمل، ترامپ او را تهدید کرد که در این باره به کسی چیزی نگوید.

«جین دو» با ذکر جزییاتی تکان دهنده و آزاردهنده گفت که چگونه علاوه بر ترامپ، اپستین هم به او صدمه فیزیکی زد. طبق این شکایت، آن دو(ترامپ، اپستین) حتی او و خانواده اش را تهدید کردند که اگر قضیه را لو بدهند، با جان خود بازی می کنند. هر دو متهم به شاکی گفته بودند که بسیار ثروتمند و قدرتمند هستند و این قدرت، توانایی و ابزار را دارند که تهدیدات خود را عملی کنند.

شاهدی با نام مستعار «تیفانی دو» ضمن تایید حرف های «جین دو» گفت که شاهد تجاوز بوده است. او شهادت داده که بین 1991 تا 2001، اسپتین به او پول می داد تا دختران زیر سن قانونی را به پارتی هایش ببرد.

اپستین- که ادعا می شود ده ها دختر نوجوان را در کل دهه 1990 به دام انداخته بود، تنها به خاطر یک اتهام، به 18 ماه حبس محکوم شد- ادعاهای این دو زن را رد کرد. معاون سازمان ترامپ، «آلان گارتن» طی بیانیه ای اعلام کرد که "این اتهامات قطعا ناصحیح، کاملا جعلی و با انگیزه سیاسی است."

ترامپ متهم به تجاوز به یک دختر 13 ساله شد!

دعوا بدوا در یک دادگاه در کالیفرنیا مطرح شد. در آن زمان، شاکی به خاطر نداشتن وکیل در طرح شکایت، به دلیل مشکلات شکلی در طرح، دعوایش رد شد. به گفته وکیل جدید او، تامس سیگر، شاکی در شکواییه اول به قوانینی استناد کرده بود که مرتبط با این پرونده نبود.

این قربانی ادعایی که باید هزینه سنگین 75000 دلاری  وکیل و برنامه مراقبت از شاکی دادگاه را پرداخت کند، گفته که سال ها منتظر مطرح کردن این شکایت مانده بود چون در تمام این سال ها می ترسید که ترامپ و رفیقش تهدیدات خود را علیه خانواده او عملی کنند. ترامپ مدت ها قبل در مصاحبه با نیویورک تایمز به دوستی نزدیک با اپستین اذعان کرده بود:

" من 15 ساله که جف رو می شناسم. آدم معرکه ایه. با بودن جف خیلی خوش می گذره. حتی گفته می شه که اون به اندازه خود من از زنان زیبا خوشش میاد، و خیلی از این زن ها جوون هستند. شکی وجود نداره، جفری از زندگی اجتماعیش لذت می بره."

در 2009، مارک اسپتین، برادر جفری، شهادتی تحت سوگند ادا کرد که طبق آن ترامپ حداقل یک بار با هواپیمای شخصی اپستین سفر کرد که نام آن «لولیتا اکسپرس» است(لولیتا قهرمان اثری به همین نام از ولادیمیر ناباکوف که در غرب به نماد رابطه غیراخلاقی با دختران زیر سن قانونی تبدیل شده است).

وبسایت خبری «وایس» گزارش داد که دفترچه تلفن شخصی اپستین که یک کپی از آن به  اف بی آی ارایه شده، شامل شماره تلفن و اطلاعات افراد سرشناسی چون شاهزاده سعودی بندر بن سلطان، تونی بلر، سناتور ادوارد کندی، هنری کیسینجر و دیوید کخ می شد. وایس گزارش داد که در 2010، وقتی یکی از وکلای قربانیان اسپتین از او درباره روابطش با ترامپ پرسید، او به متمم پنجم قانون اساسی متوسل شد تا جواب ندهد:

سوال: آیا شما تاکنون روابط شخصی با دانلد ترامپ داشته اید.

جواب: منظورتان از «روابط شخصی» چیست؟

س: شما با او معاشرت داشتید؟

ج: بله.

س: بله؟

ج: بله، آقا.

س: آیا شما با آقای ترامپ در حضور زن های زیر 18 سال هم معاشرت داشتید؟

ج: گرچه مایلم به این سوال جواب دهم، ولی دست کم امروز قصد دارم از حقوق متمم‌های پنجم، ششم و چهاردهم خودم استفاده کنم(تا جواب ندهم.)

لازم به ذکر است طبق متمم پنجم، متهم مجبور نیست به سوالات درباره یکی از جرایم بزرگ (قتل، تجاوز،...) جواب بدهد، مگر در حضور هیات منصفه بزرگ.

لازم به ذکر است، هری هِرِت، در کتاب سال 1993 خود با عنوان «ابرسرمایه دار گمشده: زندگی های چندگانه دانلد جِی ترامپ»، به اظهارنامه ای اشاره می کند که همسر اول ترامپ، «ایوانا»، ثبت کرده بود. در این اظهارنامه ایوانا شوهر سابقش را به «تجاوز در زمان تاهل» متهم کرد. به گزارش وبسایت خبری-تحلیلی «دیلی بیست»، درست در آستانه انتشار کتاب، وکلای ترامپ اظهارنامه جدیدی از ایوانا رو کردند که حرف های قبلی خود را نقض می کرد. او که به نظر می رسید با وکلای ترامپ به مصالحه رسیده بود، در این اظهارنامه جدید مدعی شد که منظورش از «تجاوز» همسرش، «بی عاطفگی» و «سردی» او بوده است!

ترامپ متهم به تجاوز به یک دختر 13 ساله شد!
دانلد و ایوانا ترامپ دهه 1970

«جین دو»، زنی که مدعی است در 13 سالگی مورد تجاوز ترامپ قرار گرفته در شکایت خود تاکید دارد که ترامپ در آن زمان دقیقا از 13 ساله بودن او آگاهی داشت. در زیر بخش هایی از متن این شکایت را مشاهده می کنید.

ترامپ متهم به تجاوز به یک دختر 13 ساله شد!
ترامپ متهم به تجاوز به یک دختر 13 ساله شد!

 

منابع:


http://www.alternet.org/election-2016/donald-trump-accused-rape-federal-court-lawsuit

http://www.portlandmercury.com/blogtown/2016/06/21/18263451/donald-trump-has-been-accused-of-rape-in-a-federal-lawsuit

http://www.independent.co.uk/news/people/donald-trump-ex-wife-claim-he-raped-her-resurfaces-in-new-documentary-a6836151.html

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3564767/Donald-Trump-furiously-denies-woman-s-claims-raped-tycoon-billionaire-pedophile-Jeffrey-Epstein-s-sex-parties.html

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • محمود ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    0 0
    الله اعلم. تا یه چیزی با چشم ندیدی باور نکن. این بی آبرویی ها از ترامپ بعیده
  • امیر ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    0 0
    در غرب و مقامات بلندپایه غربی چیزی به نام تعهد اخلاقی وجود نداره...واقعا نمیدونم چرا این اخبار توی انتخاباتشون تاثیر میزاره ؟! شایدم هنوز یه عده هستند که جانماز آب میکشن!
  • مهدی 90085 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    0 0
    این کارهابرای ما ایرانی ها قبیح است این ناکس ها افتخار هم میکنند
  • ایمان021 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    0 0
    حالا چی کارمیشه به نظرت کرد مشرق جان؟
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    0 0
    سر و ته یک کرباسند با این حال ترامپ برای ایران خیلی بهتر از هیلاری است
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    0 0
    آمریکا نمی ذاره ترامپ رئیس جمهور بشه، از ما گفتن
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    0 0
    اگر راست باشه، تحویل بگیرید دلواپسا. همینه که عاشقش بودین. اونلی خاله هیلاری
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    0 0
    کسی که لودگی میکند یا احمق است یا میخواهد احمق فرض شود
  • سعید ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    0 0
    مثل گاو وحشی میمونه
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    0 0
    هیلاری یا ترامپ چه فرقی دارن سگ زرد برادر شغاله...حالا میخوان ترامپ نشه از اول هم نمیخواستن بزارن این رئیس جمهور بشه
  • اشنا ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    ایا رئیس اف بی ای در این پروند مشارکت نداشته؟؟؟؟؟؟؟؟
  • امیر ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
    0 1
    هر کی موافقه که امریکایی ها تجاوز گرند بکوبنه لایکو
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
    0 0
    ترامپ خیلی بی شعوره
  • ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    0 0
    درقرآن كريم و روايات به دوري از آن نهي شده است . بسياري از انسانها بدون دليل خاصي تهمتي ميزنند بدون آنكه قادر به اثبات آن باشند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس