کد خبر 592985
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

همزمان با پیشروی های گسترده نیروهای نظامی سوری در عملیات بازپس گیری استان رقه در شمال این کشور، ساعتی پیش رئیس ستاد مشترک ارتش و نماینده رئیس جمهور این کشور با حضور در منطقه عملیاتی با نظامیان حاضر در منطقه دیدار و گفتگو کرد.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با پیشروی های گسترده نیروهای نظامی سوری در عملیات بازپس گیری استان رقه در شمال این کشور، ساعتی پیش رئیس ستاد مشترک ارتش و نماینده رئیس جمهور این کشور با حضور در منطقه عملیاتی با نظامیان حاضر در منطقه دیدار و گفتگو کرد.

بازدید رئیس ستاد ارتش سوریه از عملیات رقه+عکس

بنابر این گزارش، سرلشگر علی ایوب با حضور در منطقه زاکیه واقع در حشایه جنوب غربی استان رقه با نظامیان مشارکت کننده در عملیات بازپس گیری استان رقه از گروه تروریستی تکفیری داعش دیدار کرد. وی در این دیدار ضمن ابلاغ پیام دکتر بشار اسد رئیس جمهور سوریه، در جریان آخرین تحولات میدانی منطقه قرار گرفته و قول ارسال تجهیزات نظامی و پشتیبانی های گسترده تر از نیروهای زمینی را داد. عملیات آزادسازی رقه از دو هفته پیش با مشارکت 10 هزار نیروی نظامی آغاز شده و با پیشروی های گسترده ای همراه بوده است. نخستین هدف نیروهای ارتش سوریه سیطره بر فرودگاه نظامی و شهر "الطبقه" بوده و هم اکنون فاصله نظامیان تا این فرودگاه کمتر از 15 کیلومتر می باشد.

بازدید رئیس ستاد ارتش سوریه از عملیات رقه+عکس

بازدید رئیس ستاد ارتش سوریه از عملیات رقه+عکس

بازدید رئیس ستاد ارتش سوریه از عملیات رقه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    ارتش سوریه مجبور شد در پی پاتک شدید داعش و ارسال چندین انتحاری، به مواضع قبلی خود در مرز رقه با استان حماة عقب‌نشینی کند.به نقل از مشرق. چرا عقب نشستن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس