کد خبر 592766
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

در ادامه درگیری های شدید میان داعش و نیروهای چند ملیتی تحت فرمان آمریکا در اطراف شهر منبج واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه روز گذشته یک تروریست سعودی دست به حمله انتحاری زده است.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه درگیری های شدید میان داعش و نیروهای چند ملیتی تحت فرمان آمریکا در اطراف شهر منبج واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه روز گذشته یک تروریست سعودی دست به حمله انتحاری زده است.

حمله انتحاری داعشی سعودی در شمال سوریه+عکس

بنابر این گزارش، این حمله انتحاری روز گذشته در حاشیه جنوبی شهر منبج انجام گرفته است. بخش رسانه ای گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار تصاویری عامل این حمله را "ابوصالح الجزراوی" تبعه عربستان سعودی معرفی کرده است. بخش غربی شهر منبج طی روزهایگذشته کانون اصلی نبردها میان دو طرف بوده است. منبج از سال 2014 در اشغال داعش قرار داشته و دارای بافت قومیتی عرب نشین می باشد. ناظران عملیات اخیر نیروهای چند ملیتی برای سیطره بر این شهر را در راستای طرح آمریکا برای تجزیه شمال سوریه و تاسیس منطقه خودمختار کردی در آن ارزیابی می کنند. امری که با توجه به مخالفت مردم سوریه و دولت های همجوار آن مانند ترکیه موجب تشدید دور جدیدی از منازعات در منطقه خواهد شد.

حمله انتحاری داعشی سعودی در شمال سوریه+عکس

حمله انتحاری داعشی سعودی در شمال سوریه+عکس

{$sepehr_media_1616808_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس