کد خبر 592931
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

تروریست‌های داعش در حمله‌ای همه جانبه قصد داشتند محاصره شهر منبج در حلب را بشکنند که با مقاومت نیروهای کُرد سوری این تلاش ناکام ماند.

به گزارش مشرق، گروه تروریستی داعش برای شکست محاصره شهر منبج در استان حلب، صدها تن از نیروهای خود را از شهرهای جرابلس، الباب و المسکنه از توابع استان حلب به منطقه اعزام کرد.

تروریست‌های داعش حملات علیه مواضع نیروهای کُرد سوریه را از حومه روستاهای عریمه، عوسجلی، طوق الخلیل، محترق کبیر، قرعه کبیر، قرعه صغیر، قرعه، جب العشره، خربه عشره، خربه الروس، نعیمه و جب الشیخ واقع در شرق حلب آغاز کردند.

بر اساس این خبر تروریست‌ها با انفجار چندین خودروی انتحاری به مواضع نیروهای دموکراتیک سوریه در غرب شهر منبج نزدیک شده‌اند و تعدادی از نیروهای کرد درپی این حملات کشته و زخمی شدند.

در حالی که حملات تروریست‌ها با تمام قدرت از همه محورها صورت گرفته، نیروهای کُرد موفق شدند با پشتیبانی جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش در برابر عناصر تروریستی این گروهک مقاومت کنند.

در این درگیری‌ها ده‌ها تن از تروریست‌های داعش کشته شدند و بر اساس گزارش‌ها درگیری‌ها به صورت پراکنده در حومه شهر منبج ادامه دارد و تروریست‌ها تاکنون موفق به شکست محاصره شهر و نجات نیروهای خود نشده‌اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس