در ادامه عملیات نیروهای چند ملیتی به رهبری آمریکا برای اشغال شهر منبج واقع در شمال استان حلب سوریه، روز گذشته از یکی از مقرهای این گروه مقادیری سلاح نیمه سنگین متعلق به ارتش ترکیه کشف و ضبط شده است.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه عملیات نیروهای چند ملیتی به رهبری آمریکا برای اشغال شهر منبج واقع در شمال استان حلب سوریه، روز گذشته از یکی از مقرهای این گروه مقادیری سلاح نیمه سنگین متعلق به ارتش ترکیه کشف و ضبط شده است.

کشف تسلیحات ارتش ترکیه از مخفیگاه داعش در سوریه+عکس

بنابر این گزارش، تسلیحات کشف شده شامل " مهمات، انواع نارنجک دستی و موشک اندازهای لاو" ساخت آمریکا بوده که در بررسی های بعمل آمده از سوی شماره سریال آنها مشخص شد که به سفارش ارتش ترکیه خریداری شده است. نیروهای چند ملیتی از سه هفته پیش شهر منبج تحت کنترل داعش را به محاصره خود در آورده اند. هدف از این عملیات یکپارچه سازی مناطق شمالی سوریه در مرز با ترکیه جهت ایجاد منطقه خودمختار برای کردهای سوریه است. ترکیه مهمترین حامی گروه های تروریستی تکفیری فعال در سوریه و عراق می باشد. دو روز پیش منابع اطلاعاتی نزدیک به دولت سوریه از تحویل ده ها تن سلاح و مهمات توسط سازمان امنیت ترکیه به داعش در مرز سوریه با ترکیه خبر داده بودند.

کشف تسلیحات ارتش ترکیه از مخفیگاه داعش در سوریه+عکس

کشف تسلیحات ارتش ترکیه از مخفیگاه داعش در سوریه+عکس

کشف تسلیحات ارتش ترکیه از مخفیگاه داعش در سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    ترکیه سالهاست باجاذبه های جنسی و خواننده ها وسریالهایش (جنسی عشقی تاریخی دروغین)هم مخ بسیاری از جوانان ما را قبضه کرده ...تا ایران را هم روزی مانند حلب به اتش بکشد وبرادر کشی راه بیندازد..ببینید هیچ کامنتی در محکومیت ترکیه ندارید ..از نظر خیلی ها در ایران ترکیه و خودخواهی هایش مقدسند.....و در خواست اخیر ترکیه برای مصادره مولانا که حتی یک بیت شعر ترکی استانبولی ویا اذری نداشته از یونسکو در ایران مسکوت وبی انتقاد ماند...اگر این اتفاق در ترکیه وبرعکسش می افتاد ترکیه بی تاریخ قیامت به پا میکردند ...کلا مردم ما دوست دارند جنایات عثمانیها را که بیشتر از روسها خاک ما را تجزیه کردند کم اهمیت تلقی کنند و زود فراموشش کنند...البته مافیای خائن روابط اقتصادی با ترکها که در یک روابط نا برابر از واردات لباس زیر زنانه ومردانه ترک وادکلن ومسواک وخمیر ریش بسیار منتفع میشوند مخالف هرگونه جبهه گیری ایرانیان در مقابل خباثت ترکیه میشوند ..همیشه..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس