در حالی که حملات گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد به شهرهای شیعه نشین و محاصره شده فوعه و کفریا واقع در استان ادلب سوریه همچنان ادامه دارد، امدادرسانی گسترده سازمان ملل متحد به ساکنین مناطق تحت سیطره تروریستها در غوطه شرقیه دمشق همچنان ادامه دارد.

گروه بین الملل مشرق- در حالی که حملات گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد به شهرهای شیعه نشین و محاصره شده فوعه و کفریا واقع در استان ادلب سوریه همچنان ادامه دارد، امدادرسانی گسترده سازمان ملل متحد به ساکنین مناطق تحت سیطره تروریستها در غوطه شرقیه دمشق همچنان ادامه دارد.

{$sepehr_media_1617412_400_300}

بنابر این گزارش، روز گذشته بیش از 50 کامیون حامل تدارکات غذایی و دارویی با موافقت دولت سوریه وارد شهرهای مختلف منطقه غوطه شرقیه دمشق شده و میان ساکنین آنها توزیع گردید. شهرهای دوما، کفربطنا، حرستا از جمله مناطقی است که مورد امداد رسانی قرار گرفته اند. این مناطق تحت سیطره گروه های القاعده و ارتش آزاد قرار داشته و بیم آن می رود که امکانات توزیع شده در اختیار تروریستها قرار گیرد. از سوی دیگر عملیات محاصره شهرهای شیعه نشین و محاصره شده فوعه و کفریا در استان شمالی ادلب توسط تروریستهای تکفیری همچنان ادامه داشته و حتی فرارسیدن ماه مبارک رمضان نیز مانع از شلیک روزانه موشک و خمپاره از سوی آنها به منازل ساکنین این دو شهر نشده است. در طرح امدادرسانی سازمان ملل مقرر شده بود که امدادرسانی به مناطق تحت سیطره تروریستها با عمل مشابه در فوعه و کفریا بطور همزمان صورت گیرد.

{$sepehr_media_1617414_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس