کد خبر 590012
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

در ترکیب آلمان دو لالیگایی حضور دارند: موستافی از والنسیا که جای خالی بواتنگ را خوب پر می‌کند، تونی کروس دیگر بازیکن لالیگایی از رئال مادرید است که به بهترین بازیکن میدان مبارزه آلمان و اوکراین تبدیل شد.

سی و چهار بازیکن لالیگایی حاضر در یورو 2016ویژه‌نامه یورو 2016 مشرق - در رقابت‌های یورو 2016 34 بازیکن شاغل در لالیگا حضور دارند و این از دید یوفا بی سابقه و قابل تامل است. این بازیکنان که البته بیشتر در تیم‌های بزرگ لالیگا حضور دارند به هر حال پراکندگی قابل توجهی نیز در تیم‌های مختلف داشته و نماینده خوبی برای فوتبال باشگاهی اسپانیا بوده‌اند.

سرخیو ریکو، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال اسپانیا که البته زیر سایه دخه‌آ و کاسیاس امید زیادی برای درخشش در یورو 2016 ندارد.

خوانفران در تیم ملی فوتبال اسپانیا، بازیکن اتلتیکومادرید است که مقابل جمهوری چک خوب بازی کرد و در جناح راست تیمش انجام وظیفه کرد. او خیلی خوب مقابل نفوذهای هکتور بلرین ایستادگی کرد و البته در طراحی حملات به تیمش کمک زیادی رساند.

سرخیو راموس، مدافع و کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا در بازی مقبال جمهوری چک یک ستاره در خط دفاعی بود و خوش درخشید.

سی و چهار بازیکن لالیگایی حاضر در یورو 2016

پیکه، مدافع بارسلونا برای تیمش گل زد و تاثیری بسزایی در گام اول اسپانیا داشت.

بارترا دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا است که در فصل گذشته از بارسلونا راهی بروسیا دورتموند شده است.

سان خوسه از تیم ملی فوتبال اسپانیا از اتلتیک بیلبائو هنوز نتوانسته شانس خود را برای درخشش در لباس ملی در یورو 2016 امتحان کند اما دل بوسکه خوب می‌داند که او توان نجات تیمش را در دقایق حساس دارد.

سی و چهار بازیکن لالیگایی حاضر در یورو 2016

یوردی آلبا در ترکیب تیم ملی فوتبال اسپانیا به یک مهره کلیدی و تاثیرگذار تبدیل شده و نشان داده که می‌تواند در حد و اندازه‌های بازیکنان بزرگ تیم ملی اسپانیا ظاهر شود. او را می‌شود یک جوان با تجربه دانست.

سرخیو بوسکتس بازیکن سرشناس لالیگا در تیم ملی فوتبال اسپانیا خوش درخشیده و دل بوسکه از او برای تحریب بازی حریف استفاده می‌کند.

برونو از ویارئال، کوکه از اتلتیکومادرید، اینیستا از بارسلونا، لوکاس واسکوئس از رئال مادرید، آدوریس از اتلتیک بیلبائو و نولیتو از سلتاویگو از دیگر بازیکنان لالیگایی حاضر در تیم ملی فوتبال اسپانیا هستند.

سی و چهار بازیکن لالیگایی حاضر در یورو 2016

لوکا مودریچ، ستاره تاثیرگذار و کلیدی تیم ملی فوتبال کرواسی از رئال مادرید، راکیتیچ دیگر ستاره کروات از بارسلونا، کواچیچ ار مادرید، کوپ از مالاگا در ترکیب کرواسی خوش می‌درخشند، هر چند کواچیچ هنوز در قلب مربی خود جای ثابتی باز نکرده است.

کریستیانو رونالدو، په‌په و آندره گونس بازیکنان رئال مادرید و والنسیا هستند که در توقف پرتغال برابر ایسلند به هر حال از بازیکنان خوب پرتغال محسوب می‌شدند، هر چند کادر فنی چندان از عملکرد کلی آنها رضایت ندارد.

تراشتگن آلمانی از بارسلونا البته زیر سایه مانوئل نویر است اما یواخیم لو با داشتن این دروازه‌بان آماده خیالش آسوده است.

سی و چهار بازیکن لالیگایی حاضر در یورو 2016

در ترکیب آلمان دو لالیگایی دیگر هم حضور دارند: موستافی (مصطفی) از والنسیا که جای خالی بواتنگ را خوب پر می‌کند، تونی کروس دیگر بازیکن لالیگایی از رئال مادرید است که به بهترین بازیکن میدان مبارزه آلمان و اوکراین تبدیل شد.

از تیم ملی فوتبال فرانسه دو ستاره لالیگایی را می‌شود نام برد: گریژمان از اتلتیکومادرید رامی از سویا دو ستاره شاغل در لالیگا هستند.

رات و آندونه دو ستاره لالیگایی تیم ملی فوتبال رومانی هستند که از رایو وایکانو و کوردوبا حضور داشته و لژیونرهای رومانی محسوب می‌شوند.

گرت بیل در تیم ملی فوتبال ولز نیز از رئال مادرید در یورو 2016 حضار شده که برای تیم کشورش گل زده و یکی از مهره‌های کلیدی ولز محسوب می‌شود.

کریچویاک، بهترین مرد میدان از لهستان بازیکن کلیدی تیم فوتبال سویای اسپانیا است و مقابل ایرلند شمالی خوش درخشید و فوق العاده خوب کار کرد.

کونوپلیانکا، بازیکن تیم فوتبال سویا دیگر لالیگایی حاضر در یورو 2016 است که در ترکیب اوکراین به طراح حملات این تیم شهرت دارد. او البته مقابل آلمان به میدان نیامده و شاید در دو بازی دیگر اوکراین در مرحله گروهی فرصت درخشش پیدا کند.

آردا توران از ترکیه البته بازیکن چندان موثری برای بارسلونا نبوده و مردم ترکیه از ییلماز بیشتر از او رضایت دارند.

کاراسکو، ستاره و تعویض طلایی سیمئونه در اتلتیکومادرید در ترکیب بلژیک خوش درخشیده و همیشه به عنوان یک بازیکن کامل در مطبوعات کشورش توصیف می‌شود.

گیدتی از سوئد دیگر بازیکن لالیگایی حاضر در یورو 2016 است که در سلتاویگو یک بازیکن کلیدی و فوق العاده باهوش به حساب می‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس