کد خبر 591118
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان نسبت به انتقاد میشاییل بالاک واکنش نشان داد و گفت:تیم کنونی بازیکنان با کیفیت و فرمانده دارد.

به گزارش مشرق، یواخیم لو در کنفرانس خبری که در محل اردو انجام گرفت، به سئوالات مطرح شده رسانه‌ها پاسخ داد و حتی نسبت به انتقاد میشاییل بالاک واکنش نشان داد.

وی اظهار داشت:ما صدرنشین گروه هستیم. خواسته ما صعود از گروه به عنوان تیم نخست است.

در شرایطی که تیم آلمان هم اکنون با 4 امتیاز صدرنشین است، برای یوگی تردیدی وجود ندارد که در بازی پایانی گروه یعنی جدال سه‌شنبه با ایرلند‌شمالی تیمش بازی خوبی انجام خواهد داد.

او افزود: مقابل ایرلند شمالی ما موفق خواهیم شد آنچه را که می‌خواهیم انجام دهیم.

او به 23 بازیکن خود در روز شنبه(امروز) استراحت داد. لو عنوان کرد: ما از حدود 4 هفته قبل همراه با هم هستیم. فشاری که بر تیم وارد شده در این چند روز بسیار زیاد بود. برای من اکنون بسیار مهم بود که به کلی فشار و خستگی را از تن خارج کرده و ذهن خود را بتوانیم رها کنیم.

لو در واکنش به انتقاد میشاییل بالاک،‌کاپیتان اسبق تیم ملی که گفته بود در تیم جای شخصیت‌ها خالی است، عنوان کرد:‌ از این گونه حرف‌ها دیگر تعجب نمی‌کنم. این جور گفته‌ها مرتب تکرار می‌شود. این بحث فقط لبخند به چهره‌ام می‌آورد. در سال 2014 بحثی بود که ما بازیکن گرداننده و فرمانده نداریم. آنوقت ما قهرمان جهان شدیم و آنها به یکباره بازیکنان فرمانده بزرگی شدند. حالا فقط یک مساوی صفر بر صفر داشتیم و این بحث‌ها بار دیگر مطرح شده است.

این مربی ادامه داد: بازیکنان ما کیفیت هدایت فوق‌العاده‌ای دارند و کارشان را خوب انجام می‌دهند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس