کد خبر 589729
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

سرمربی تیم فوتبال پرتغال گفت: مقابل ایسلند از اشتباه تیمی لطمه خوردیم اما اعتمادمان را برای آینده از دست نمی‌دهیم.

به گزارش مشرق، «فرناندو سانتوس» بعد از تساوی یک بر یک شاگردانش از گروه F برابر ایسلند اظهارداشت: می‌دانستیم بازی با ایسلند یعنی نخستین حضورمان در یورو 2016 چقدر دشوار است. اما از این نکته هم مطلع بودیم بهتر از حریف هستیم و باید برنده باشیم. امشب مقابل ایسلند صاحب یکسری موقعیت عالی برای گلزنی شدیم. هدف‌مان مشخص بود. پس می‌خواستیم برنده شویم اما می‌توانستیم بیشتر کار و تلاش کنیم.

وی ادامه داد: راحت‌تر بگویم. این نکته که در چند موقعیت می‌توانستیم تصمیم بهتری بگیریم. نبض بازی را در دست داشتیم و لازم بود که هوشیار باشیم. به نظرم بعد از گل اول همچنان قادر بودیم گل‌های بعدی را هم به ثمر رسانیم.

او همچنین عنوان کرد: یک نقص وارد به تیم پرتغال این بود که در یک ربع آخر با ترس و دلهره بیشتری بازی کردیم. نگران بودیم شاید حتی نتیجه را از دست دهیم. به همین دلیل با احتیاط کار کردیم و این هم به نظرم طبیعی بود. زیرا که تیم از ابتدا هدفش کسب برد بود. اگر بیشتر از فکرمان استفاده می‌کردیم، راحت‌تر به هدفی که داشتیم،‌ می‌رسیدیم.

سانتوس همچنین عنوان کرد: به هرحال در پایان بازی نتیجه‌ای رقم خورد که منطقی و به حق بود. ایسلند با روشی که بازی کرد،‌ به یک امتیاز رسید.

مربی برزیلی همچنین عنوان کرد:فوتبال همین است. در آن اشتباهاتی صورت می‌گیرد که از طرف بازیکنان رخ می‌دهد. آنها هم انسان هستند. در این مقطع لازم نیست که برای تک تک بازیکنان کلاس رفع اشتباه برگزار کنیم. اما باید یاد بگیریم که در قالب تیم، اشکالات خود را برطرف کنیم. مقابل ایسلند از اشتباه تیمی لطمه خوردیم. حالا در گروهی که به هیچ‌وجه راحت نیست، باید بیشتر سعی و تلاش کنیم و درنهایت بیشتر هم بجنگیم. ما می‌خواستیم در پایان مسابقه برنده بیرون بیاییم که اینگونه نشد. درست است راضی نیستیم اما نتیجه هم به گونه‌ای نیست که اعتماد‌مان را برای آینده از دست بدهیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس