تیم ملی فوتبال کرواسی در حالی که برابر جمهوری چک پیش افتاده بود با حاشیه سازی هوادارانش بازی برده را با تساوی عوض کرد.

به گزارش مشرق، مسابقات دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا امشب در فرانسه ادامه یافت و تیم ملی کرواسی پیروزی 2 بر صفر را با تساوی 2-2 مقابل جمهوری چک عوض کرد. (فیلم خلاصه و گلهای این بازی را اینجا ببینید)

بازی با حملات کرواسی آبی‌پوش شروع شد و این تیم در همان دقیقه 2 می‌توانست دروازه پتر چک را باز کند. ارسال‌های خطرناک راکیتیچ و بی‌دقتی مانژوکیچ در خط حمله در یکی دو صحنه باعث شد تا کرواسی نتواند دروازه چک را باز کند.

 البته چکی‌ها نیز دست و پا بسته نبودند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازهکرواسی ایجاد کردند. با این حال میدان داری مودریچ و راکیتیچ باعث شد کرواسی سوار بر بازی شود و در دقیقه 37 یکی از جدی‌ترین موقعیت‌های آن‌ها را راکیتیچ هافبک بارسلونا از دست داد که شوت او را پتر چک در دو مرحله دریافت کرد.

در نهایت ایوان پریشیچ هافبک باارزش کروات ها توانست در دقیقه 38 گل برتری تیمش را وارد دروازه چک کند. البته بعد از این گل نیز کرواسی برای زدن گل شانس داشت که روی یک صحنه ویدا ضربه اش از کنار دروازه چک به بیرون رفت.

تساوی کرواسی و جمهوری چک در پرگل ترین بازی جام

در نیمه دوم کرواسی بازی خوب و برتری را به نمایش گذاشت و توانست با ضربه راکیتیچ که از قلب دفاع چک قرار کرده بود در دقیقه 59 دروازه این تیم را باز کند. بعد از حملات مداوم دو تیم این بار اسکودا توانست با ضربه سر دروازه چک را باز کند.

در اواخر این مسابقه پرتاب مواد آتش زا از سوی هواداران کرواسی باعث شد تا داور بازی را برای دقایقی متوقف کند و بعد از این صحنه نیز یک پنالتی برای چک اعلام شد که نسید توپ را وارد دروازه کرواسی کرد تا این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.

در دیگر دیدار این گروه اسپانیا با ترکیه دیدار خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس